Reklama

Mamky přítel

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymjm
Stálice 77 příspěvků 29.12.17 14:08
Mamky pritel

Dobrý den. Chtěla bych se s vámi o neco podělit a rada bych slyšela cizí nazor, jestli se s tim dá něco dělat, nebo už ne.

Jsem dospělá, ale bydlím u mamky, protože studuji. Mamka má přítele, mladšího. Asi ho má ráda a on ji. Chápu, je to její vec, ale ja jsem přesvědčená, že by si zasloužila někoho lepšího. Nechci ho urážet, ale upřímně, není moc nejchytřejší a nechápu, ze si spolu mají co říct. Hlavní problém je ale v alkoholu. Dost spolu pijí, dost často spolu chodí do hospody. Minule jsem slyšela, jak říká, že ji je špatně a chce zůstat doma, ale nechala se od něj přemluvit. Kdyby to bylo o dvou pivech, ale on neví, kde má hranici a je vždy na mol a mě je to nepříjemné, nechápu, že se za něj mamka nestydí. Mamka sní o dovolené, ale ja vím, ze se nikdy nikam nedostanou, strašně moc peněz propiji. Asi rok jsem bydlela u přítele a tím pádem jsem měla nárok na alimenty, co chodí od táty. Ale přítel mamky dělal potíže, tvrdil, že na ty peníze nárok nemám. Taky je dost poznat, že mu vadí, když oni koukají na film a ja vejdu do obyvaku. Nikdy neuslysim, jestli nechci koukat s nima. S mamkou v podstatě uz žádný čas netravim. Děkuji

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Anonymjm
Stálice 77 příspěvků 29.12.17 14:14

Dřív jsem se bála o tom mluvit, ale jak jsem starší hlodá mě to víc a víc

Paola21
Závislačka 3478 příspěvků 29.12.17 14:18

S tím nic neuděláš, jsi dospělá, za chvíli se odstěhuješ a nebudeš v tom. Jestli za svoje peníze pojedou na dovolenou nebo je propijí je taky jejich věc.

samá práce
Ukecaná baba ;) 1995 příspěvků 29.12.17 14:18

A co promluvit si s tátou? Kdo jiný by ti měl pomoc než on. Teda pokud má IQ vyšší než máma.

Anonymjm
Stálice 77 příspěvků 29.12.17 14:20