Moje rodina

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.01.19 17:25
Moje rodina

Je mi 18, studuji. Mám dva mladší sourozence a od té doby, co jsme se přestěhovali to v rodině neklape. Máma s tátou se pořád hádají až to přešlo v tatovu apatii vůči všem. Neustále jsem s mámou ve sporu, ať už z důvodu financí ( dostávám 2000 na měsíc na vše - obědy, oblečení, kosmetiku, učebnice) nebo vztahu k sourozencům ( máma dle mého názoru rozmazluje bráchu benjaminka). Snažím se nebýt moc doma, ale kdy tam nejsem, někdo ( nevím kdo) mi bere moje věci z pokoje ( oblečení, bonbónieru od přítele, knížky - vždy něco zmizí a třeba za týden se to objeví). Nevím jestli odejít, třeba na internát nebo k přítelovi, který má svůj byt ( ale co když se s ním rozejdu). Prosím o radu

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33911 příspěvků 1 inzerát 11.01.19 17:31

Což tak si vydělat někde na brigádě, abys nemusela doma brečet o peníze? Jinak nějak kecat rodičům do výchovy sourozenců ti také zcela nepřísluší :nevim: . Co se týká braní věcí z pokoje, mluvila jsi o tom s mámou, že bys byla ráda, aby dodržovala tvoje soukromí? No a pokud se ti doma nelíbí, nejspíš brzo stejně skončíš školu, tak si najdi nějaký podnájem a odstěhuj se, určitě ti nic nebrání a podle příspěvku tě nikdo netýrá, takže akutní potřeba odchodu nejspíš není. Ono to tak v životě bývá, že neshody dospívajících s rodiči slouží k tomu, aby se děti osamostatnily a šly si po svém. Často pak zjistí, že rodiče měli v mnohém pravdu.

arada
Neúnavná pisatelka 16570 příspěvků 11.01.19 17:34

Dostáváš 2000 kapesné a zdá se ti to málo? Co tak zkusit najít si brigádu a těch 2000 si vydělat? Určitě by sis jich víc vážila. To u tebe asi nehrozí, raději si budeš na rodiče stěžovat.

Waterfall
Zasloužilá kecalka 508 příspěvků 11.01.19 17:41