Nábytek z Ikey

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2431
22.5.08 06:46

no nábytek z IKEY máme taky stůl a měli jsme i skřínku,ale o kvalitním nabytku nemůže být ani řeč :lol: ,ale stím musí člověk počítat,když je to levnější.Sedačku má kamarádka a nemůže si jí vynachválit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5264
22.5.08 06:48

Jůů - Rebeko, to jsi mě potěšila, protože na sedačku Ektorp mám taky zálusk, jen asi půjdu do nerozkládací. Taky rohovou. Teď jen vybrat správný potah :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
286
22.5.08 08:24

no ja nechcem nejak nadavat na IKEU - no manžel pracuje ako stolár, nábytkár pre určitého súkromného podnikateľa. Vyrábajú rozne druhy nabytkov, dvere, okná, schody…Jeden čas mužov šef istý čas pracoval i pre IKEU,. Táto spolupráca však netrvala dlho, pretože dostal fakt tvrdé podmienky pre výrobu. Teraz len tresnem od buka, lebo si ani len neviem predstavit ako sa pohybujú vyrobne ceny stoličiek - ale oni mu ponúkali za vyrobenú stoličku dajme tomu 20korún. Fakt neviem kolko presne, každopadne sa do tejto ceny zmestit nedalo…dalo by sa, ale samozrejme na úkor kvality. Bolo to však dávnejšie, no ja mám názor urobený stále. I sesternica si tam kupovala postel za 17 000,–- a takú istú by u manžela kúpili možno za 10 000-11 000,–-
Toť moj nazor......ale hovorim bolo to davno, možno sa ta kvalita zlepšila (no ja by som do IKEI nakupovat nesla teda nikdy( :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
394
22.5.08 10:15

Tu sedačku s pratelným potahem máme, sice světlou, takže už jsem musela potahy prát, ale jinak v pohodě. Jinak máme celý byt zařízený z ikey, kuchyň super, ale máme dvě komody, laciné nebyly, ale děs, nedáš do toho nic jinýho než dětské oblečky, protože pak je to těžké a šuplíky se propadají. Koukni na kvalitu, sice nás konferenční stolek stál 500,–, ale máme ho rok a teď ho budeme vyhazovat, to samý PC stůl, loupe se - děs. Takže vlastně koukám, že jsem nespokojená :?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
394
22.5.08 10:17