Reklama

Najednou málo ejakulátu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.02.18 06:23
Najednou málo ejakulatu

Ahoj, mám dotaz. Včera jsem dělala partnerovi večer orální sex a měl oproti jindy velmi málo ejakulátu. Běžně máme sex denně a ejakulátu je cca vždy podobné množství. Tohle bylo ale fakt maličko. Z práce měl volno, odpoledne byl u lékaře. Když přijel domů, tak byl utahaný, spal. Orál byl cca v 11 večer. Úplně si říkám, jestli nebyl na záletech. Jinak žádné podezření nemám, chová se krásně, jde čistě jen o to minimální množství ejakulátu při stejné frekvenci sexu, jako normálně. A.

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

Petra67
Kecalka 269 příspěvků 28.02.18 07:04

Řekla bych, že nad tím zbytečně přemýšlíš. :mrgreen: Třeba si to udělal v práci…nebo to má jiný důvod, ale nejsem odborník na to, co ovlivňuje tvorbu ejakulátu. Já jsem nikdy množství přítelova ejakulátu nijak neposuzovala…jsem spíše radši za méně :lol:

Enicka
Zasloužilá kecalka 758 příspěvků 28.02.18 07:06

Přesně, třeba si ho jen vyhonil…nepremyslej nad takovýma blbostma. :)

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.02.18 07:17

Nevyhonil, takové věci si normálně říkáme. Popravdě jsem nad tím nepřemýšlela, ale četla jsem to tady v nějaké diskusi. A zamyslela se nad tím, že se fakt ještě nikdy nestalo, aby toho bylo takhle málo.

jankajj
Závislačka 2788 příspěvků 28.02.18 07:19

A proč by ti měl říkat, že a kdy si ho vyhonil?? 8o Já to teda partnerovi neříkám/on mě s tím taky nevyslýchá.

Pokud nemáš jiné signály, za tímto bych nevěru neviděla.

Hroznej puberťák
Závislačka 4140 příspěvků 28.02.18 07:27

Kdo dřív přijde, ten víc polkne :jazyk: :srdce: :mavam:

Marek_04
Kecalka 161 příspěvků 28.02.18 07:32

Asi si to setril na druhe kolo. Jde videt, ze asi nemas, co delat, ze resis takove blbosti.

WERISKA