Náraz do břicha v 13. týdnu těhotenství

3143
11.12.08 11:58

Náraz do břicha v 13. týdnu těhotenství

Holky mám dotaz, pracuji jako učitelka a dnes jsem se na chodbě srazila s běžícím dítětem přímo do břicha, náraz to nebyl moc velký, ale přeci byl. Myslíte, že to nějak mohlo uškodit miminku? Je už vytvořena plodová voda na ochranu? Nebo stalo se Vám to taky? K doktorce se mi s tím moc nechce, aby si nemyslela, že jsem přehnaně hysterická, spíše asi potřebuji uklidnit. Moc děkuji.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

14079
11.12.08 12:08

Může dojít ke vzniku hematomu v děloze - asi bych radši zašla na kontrolní UTZ, pokud ten náraz byl přímo do podbřišku a byl silný. Radši být jednou za histerku, než pak litovat.
Osobně mi syn skáče po břichu celkem často, ale je to v pohodě. Zatím je mimčo schované, takže to jde spíš na žaludek :-(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11.12.08 12:09

já bych tam zašla… radši 3× vypadat jako hysterka než jednou něco zanedbat ;-)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2104
11.12.08 12:11

Ahojky, švagrovku taky praštilo běžící dítě do břicha-taky je učitelka, myslím že byla tak ve 12-14 tt, začala špinit, tak šla k dr. a měla tam hematom, tak tradá do špitálu, ale pokud nešpiníš tak bych to asi nechala tak. Já jsem třeba spadla na schodech, ale to jsem byla už asi ve 34tt a čekala jsem jestli budu špinit nebo ne a nic neylo tak jsem to neřešila.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
VERONIKA
11.12.08 12:23

Já bych k dr. určitě zašla jistota je jistota!!!

Nikdy nemůžeš vědět a ani sama nedokážeš posoudit co je velký a co je malý náraz - navíc jsme každá jinak citlivá a co někdo jiný považuje za malý náraz může tobě způsobit veliké potíže!