Náročná tělocvikářka - jak vyřešit?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní  05.05.18 15:37
Náročná tělocvikářka - jak vyřešit?

Prosím o zachování anonymu, moc děkuji :kytka:

Potřebuji poradit, protože už začínám být lehce zoufalá. Já sama jsem učitelka. „Bohužel“ učím ve stejné škole, do které chodí i má dcera. Já jsem na prvním stupni, dcera (10 let) v páté třídě, která je přiřazená 2.stupeň.
Dcera má 2× týdně tělocvik, který ji vždycky bavil. Sice má nadváhu, ale s pohybem nikdy neměla problém. Chodila na aerobik, běhala, plavala. Poslední rok ji ale velmi trápí růstové bolesti - konkrétně ji hodně bolí kolena. V listopadu jsem s ní byla na ortopedii, kde jí pan doktor doporučil zvolnit tempo a k odlehčení dostala berle. Používala je jen pár dní, překážely jí. Aerobik prozatím přerušila, místo běhu chodí na svižné vycházky. V tělocviku žádné úlevy nechtěla, protože jí vážně bavil. Jenže od začátku druhého pololetí paní učitelka změnila výuku, a děti neustále přes něco přeskakují - překážky, koza, švihadlo,… a to tak, že v podstatě celou vyučovací hodinu, kromě začáteční rozcvičky a vydýchání na konci. A tady je kámen úrazu. Dcera vydrží skákat třeba jen 15 minut, potom se ozvou bolesti a tudíž si jde sednout na lavičku s tím, že už skákat nebude. Čímž si v každé hodině tělocviku vyslouží krásnou pětku a dceru to samozřejmě trápí. Já ji uklidňuji, že je to jen tělocvik, ale ona má z každé hodiny tělocviku strach.
S kolegyní se mluvit nedá. Je to tělocvikářka tělem i duší, ona i její přítel jsou velcí sportovci, oba dva mladí. Asi má pocit, že když bude na mou dceru tlačit, tak třeba zhubne. Ačkoli má zdravou stravu, pohybu dost, prostě je oplácaná. Máme to v rodině. Pro jistotu je pod dohledem lékaře, vše děláme správně.