Nemůžu se rozhodnout mezi dvěma obory na vysoké

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
13.4.25 16:58

Nemůžu se rozhodnout mezi dvěma obory na vysoké.

Ahoj, moc prosím o radu. Studuji na gymnáziu a hlásím se na vysokou školu. Rozmýšlím se mezi Učitelstvím na 1.stupni a Fyzioterapií.
Nemohu se rozhodnout, oba obory me přitahují. Učitelství máme v rodině, mám ráda děti, hudbu, nástroje…
Ale fyzioterapie má take své kouzlo, baví me biologie a take mě tento obor moc láká.

Studovali jste někdo tyto obory?
A pokud uz v tomto oboru pracujete jak jste spokojeni? Jaká je v tomto oboru aktuální situace? Jaký je plat?
Děkuji za odpovědi :kytka:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1243
13.4.25 17:05

Na to se sice neptáš, ale co Ergoterapie? Podobné, jako fyzioterapie, ale pokud máš ráda děti a kreativní práci, tak by ti to mohlo vyhovovat :D

Jinak se zkus zamyslet co od práce očekáváš, jestli ti vyhovuje práce se skupinou dětí, nebo bys radši spíš něco kde pracuješ s jedním dítětem například.. prostředí školy nebo prostředí zdravotnictví..

Když přemýšlíš nad těmito obory, mohla by se ti líbit i speciální pedagogika. Možností je plno.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2644
13.4.25 17:30

Jak píše @JenedaLinda možnosti je mnoho, musíš se ty rozhodnout, co tě baví, jaké máš priority a co bys chtěla dělat.

Za mě ucitelstvi- jistota prace, mzdy, pracovní doba od po-pa, volně víkendy, prázdniny. Na druhou stranu si tahas práci i domu, jsi pořád mezi dětmi, doma opět s dětmi, dnešní mládež je prostě oprsklejsi.

Fyzioterapie- ma mnoho jiných specializací, můžeš pracovat jako OSVČ a podle toho si nastavit pracovní dobu a ohodnoceni. Na druhou stranu, abys něco vydělala musíš získat klientelu.
Ale když se podívám na taxy fyzioterapeutu, tak jsou hodně slušne. Můžeš se věnovat fyzioterapii deti, sportovců, apod.

Já kdybych si vybirala, volila bych fyzio…

• načítám...