Neobvyklá jména

Napsat příspěvek
Velikost písma:
27.12.10 05:30

Dobrý den,
jen by mě zajímalo, jaké máte přjmení. Například Rio Vomáčka, to by byla vážně pecka.
Budu si muset knihu Jak se bude jmenovat nastudovat - všechna vydání. Pracuji jako matrikářka (i když přímo v naší obci se děti nerodí, takže mám na starosti spíše úmrtí a manželství). Mně by to totiž hlavně zajímalo,jestli je opravdu tak nutné dávat dítěti takové jméno a nemůžete si z knihy vybrat :-)
Martina

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4780
27.12.10 08:49

Já zase pracuju ve špitále a tam se taky najdou dost dobrý jména. Např. Vědunka, Jitřenka atd. Ale spíš u těch starších generací. Ale nejlepší co jsem kdy viděla, bylo jméno Narcis Jahoda :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
668
27.12.10 23:01
Anonymni píše:
Ahoj holky,
moc pěkné téma do diskuse.Taky jsem měla problém,jaké dát jméno - už při první dceři - vymýšleli jsme jméno cestou do porodnice.Je to Klára.Při druhé to bylo stejně,je to Šárka,a když jsem byla těhotná po třetí,tak jsem čekala,že to zase bude holka a líbilo se mi jméno Alexandra.Bohužel jenom mně.Manžel nadšený nebyl,ale holkám se to líbilo,takže kdyby to byla holka,tak by to byla Saša.No nakonec se nám povedl kluk a je to Martin - po tátovi.No moje jméno taky není nic moc - jsem Vladimíra a nejsem ani v kalendáři.A když jsem se narodila,naši se taky nemohli dohodnout a jméno mi dali až sedmý den po porodu.To už teď ani nejde.

Takže taky jsem pro zvláštní jména,ale souhlasím s tím,že se musí hodit k příjmení.

Ahoj Vlaďka

Vladímíra je moc krásné jméno … hezky zní, a dneska bych ho zařadila i do netradičních

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
668
27.12.10 23:28