Nepovedený obchod

9
18.1.18 09:58

Nepovedený obchod

Holky, třeba mate stejnou zkušenost. 2.1. Jsem prodala pánovi masku star wars. 14.1. Přišla první stížnost ze je maska hodně poskrabana, což nebyla pravda. Dnes přišel další e-mail, ze do ni dal baterky a nefunguje. Přitom mám svědka ze nez jsem to posílala, tak jsem tam zkoušela baterky a vše fungovalo. Ted apeluje na to, ze chce v 14ti denní lhůtě vrátit zboží a já nechci vracet peníze za zboží které pravděpodobně on rozbil. Nevim jestli by byl schopny to dat az k soudu, každopádně by me zajímalo, kdo ma větší šanci na vyhru. Třeba mate doma právníka nebo podobnou zkušenost, tak budu rada když napisete :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12265
18.1.18 10:07

@alexissss Maska byla nová? Nebo použitá? Prodej byl asi soukromý že? Pán má smůlu, je na tobě jestli mu vrátíš peníze ale pokud víš na 100% že maska byla opravdu v pořádku při odeslání tak bych se s ním nebavila.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
97
18.1.18 10:08

8o ignoruj ho.

Nemohlo dojít k rozbití během přepravy?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
33416
18.1.18 10:10

@alexissss
Já bych mu napsala, že mám věc nafocenou a mám svědky, kteří potvrdí, že to bylo v pořádku a myslím, že dá pokoj ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6963
18.1.18 10:11
@Rebelka112 píše:
8o ignoruj ho.Nemohlo dojít k rozbití během přepravy?

taky mě napadlo, jestli nemohlo dojít k rozbití během přepravy, nebo si jenom vymýšlí a ona funguje? :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
97
18.1.18 10:19
@tumpach píše:
taky mě napadlo, jestli nemohlo dojít k rozbití během přepravy, nebo si jenom vymýšlí a ona funguje? :think:

Je pravděpodobné, že si vymýšlí a jenom zkouší, jestli by byla paní ochotná peníze vrátit. Na druhou stranu pokud zboží došlo rozbité vinou dopravy, měl by uplatnit reklamaci u dodavatele, ovšem záleží přes jakou společnost paní posílala, každá má jiné podmínky :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22959
18.1.18 10:30

Na vrácení peněz nemá nárok. To se týká pouze podnikatelů. Ani nemá nárok na jakoukoliv záruku, pokud jste si ji předem neujednali. Riziko je na straně kupujícího. Pokud nakupuje bazarové zboží, má si převzít osobně a vyzkoušet. Napiš mu, že máš na funkčnost svědka. Vrácení peněz nebo sleva je pouze na tvé dobré vůli.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4427
18.1.18 10:32

Kdyby se rozbila během přepravy, tak to reklamuje hned, ne po 12 dnech, ne? Spíš si to rozbil sám a teď něco zkouší.
Jestli se nepletu, nejsou pro prodej použitého zboží jiné podmínky, než u nového? (třeba s tou možností vrácení apod.?) Zkusila bych napsat mail na dTest. :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29365
18.1.18 10:32

@alexissss a ty máš eshop? Nebo jsi to posílala jako soukromá osoba, od které koupil použité zboží? Pak se žádná čtrnáctidenní lhůta pro vrácení na tebe nevztahuje… pokud máš svědky, že maska fungovala a nebyla rozbitá, tak bych mu to napsala a má smůlu…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20348
18.1.18 11:04
@Regina Hero píše:
@alexissss a ty máš eshop? Nebo jsi to posílala jako soukromá osoba, od které koupil použité zboží? Pak se žádná čtrnáctidenní lhůta pro vrácení na tebe nevztahuje… pokud máš svědky, že maska fungovala a nebyla rozbitá, tak bych mu to napsala a má smůlu…

Presne tak, nepises zda byl obchod soukromy? :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9
18.1.18 13:16

Holky, maska byla použitá, ale 100% funkční. Obchod byl soukromý, skrz bazárek na netu. Ale domlouvali jsme se po mailu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9
18.1.18 13:18

Věřím, že se někde mohla škrábnout během přepravy, ale zkoušel na mě, že do toho blbince, jak se dávaj baterky, že to bylo zrezlý a byla tam vylitá baterie. Je to bbost, dávala jsem tam baterku když jsem to zkoušela před odesláním a hned jsem jí zase vyndala, nemělo se tam co vylít.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9
18.1.18 13:21

On si nejdřív stěžoval, že je poškrábaná a pak 4 dny na to napsal, že tam zkoušel dát baterky a nefunguje to. Spíš ho asi s prominutím sralo, že nevypadá uplně jako nová, tak to zkouší přes funkčnost, abych mu vrátila peníze. Tak chci jen vědět, jestli mě třeba nemůže za tohle udat a tak, jinak to řešit nebudu. JEstli si to rozbil a chce to ted vrátit, to přece není můj problém.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
97
18.1.18 13:27
@alexissss píše:
On si nejdřív stěžoval, že je poškrábaná a pak 4 dny na to napsal, že tam zkoušel dát baterky a nefunguje to. Spíš ho asi s prominutím sralo, že nevypadá uplně jako nová, tak to zkouší přes funkčnost, abych mu vrátila peníze. Tak chci jen vědět, jestli mě třeba nemůže za tohle udat a tak, jinak to řešit nebudu. JEstli si to rozbil a chce to ted vrátit, to přece není můj problém.

Ano, už se mu neozývej, nic Ti nehrozí. ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20119
18.1.18 13:36

@alexissss U soukromého prodeje žádných 14 dní na vrácení neexistuje, na vrácení nemá nárok. Napiš mu, že máš fotky a svědky, v jakém stavu si masku posílala. A baterky tam zkoušel dát po dalších 4 dnech? To mu jako přišla maska a on si jí nevyzkoušel? Napsala bych mu, že si neměl pořizovat zboží použité, ale měl si koupit nové. A ukončila bych s ním diskuzi. Nic ti nehrozí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat