Neschopenka v těhotenství

13770
19.3.11 23:09

neschopenka v těhotenství

Ahoj holky, ráda bych se zeptala, jestli je možné, že dostanu neschopenku v těhotenství s neomezenými vycházkami. když nebudu mít teda nějaké vážnější problémy? Pracuji jako pečovatelka, a dle smlouvy, pokud se potvrdí těhoteství, musím jít okamžitě na neschopenku. Jsem ráda, že to tak je, ale pokud bych měla u celých devět měsícu jen vycházky,na pár hodin přes den, asi zešílím :(…nemohla bych jet ani přes noc na chatu, prostě nic…Jak jste to měly Vy? děkuji za odpověď :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
29436
19.3.11 23:16

..

Příspěvek upraven 08.05.18 v 16:30

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8935
19.3.11 23:20

Zjišťovala jsem koncem roku na sociálce,jak je to s vycházkami.Dříve byly neomezené-těhotenství,zlomená ruka,prostě nemoci,se kterými se nemusí ležet,ale nejde s nimi ani pracovat.A bylo mě sděleno,že toto již skončilo a nejde to.Že jen v závažných případech,odůvodněně,např. gynekolog,ale i to už neradi vidí.
Manžel měl po 3 operacích mozku,psych. to bylo hrozně moc náročné.A představa,že ho zavřeme doma a bude mít jen vycházky byla šílená.Dost hodin prospal,proležel,tzn. vycházky by prospal a potom už se třeba nedostral ven-to by se z toho zbláznil.A snažit se jít ven třeba v době kdy mu nebylo dobře,jen proto,že v to dobu může a za dvě hodiny nikoli…nic moc.A třeba ke tchyni na oběd by nemohl…Tak jsem u obvoďáka řekla,že jsem zjišťovala na sociálce vycházky,že ve výjmečných případech jdou-napsal tedy neomezené,i slovy k dg-onemocnění CNS s vykřičníky.