Neschopnost stát si za svým, co mám dělat?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.01.19 12:54
Neschopnost stát si za svém

Ahoj, hledám tu ženy, co si nedokážou prosadit svoji.
U mě je to trochu trapné. Je mi 23 let, bydlím sama, studuji VŠ a k tomu dělám na hlavní poměr. Rodiče mi platí část energií, jelikož jsem ještě studentka. Byt je můj, tak platím jen energie+nájem společných prostor.
Mám staršího bratra, rodina s ním není v kontaktu, hodně rodiče zklamal.
Kvůli tomu já dělám to, co rodiče po mně chtějí, ikdyz já toužím po něčem jiném.
VŠ nenávidím, rozjela se u mě deprese po čase. Navíc strašně miluji zvířata, když jsem byla menší, otec mi navzdory matce pořídil psa.
Je pro mě obtížné navázat přátelství skrz nedostatku času. Ale psa bych chtěla. Bohužel jsem ten typ člověka, že když mu někdo řekne, ať něco nedělá, tak to neudělá.
Vím, jsou to možná blbosti, ale stejně mě to trápí.
Chci vědět názor žen, klidně i mužů, kteří jsou pod tlakem ostatních a jak se jim to povedlo překonat, pokud vůbec.
Prosím o anonym, je tu příbuzná.

Reakce:
P4ja
Echt Kelišová 7798 příspěvků 1 inzerát 21.01.19 13:04

Šla bych za psychologem, koučem a rozhodně to řešila co nejdřív. Až budeš mít jendou přítele, rodinu, taky budeš poslouchat jen rodiče ?

milktea
Kecalka 217 příspěvků 5 inzerátů 21.01.19 13:08

A doma psa mít nemůžeš? Nebo kočku, které samota tak nevadí (když chodíš do práce).

Měla jsem to podobně, ale já byla na rodičích finančně závislá a pomohlo mi až, když jsem si začala vydělávat, no i tak to trvalo. Uvědomit si, že jsi dospělá. Nějací rodiče mají tendenci řídit svoje děti i v dospělosti a já s nimi bojuji dodnes a to mi bude 40.

Prosím uvědom si, že tohle je tvůj život, tvoji rodiče mají svůj. A tvůj bratr taky. Nemáš povinnost za něj jakkoliv splácet nějaký pomyslný dluh rodičům.

Lalelale