Co mám dělat, abych si někde udržela práci?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2695
4.2.19 17:19
@Anonymní píše:
Studuju dalkove VS pedagogickou, ale bez titulu nemuzu v oboru pracovat. Brigady v oboru temer nejsou nebo jen narazove.

Samozřejmě si můžeš najít brigádu v oboru aspoň částečně…já při škole pracovala v soukromé školce, 5 hodin tam, pak odběhnout do školy, pak zase do školky..ale dalo se to..;) a kdybych našla neco jako místo asistenta pedagoga nebo osobniho asistenta, sla bych do toho…a kdyz nechceš v oboru, tak zkus nějakou administrativu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
4.2.19 17:20

Tak ono někteří zapomněli, že někdy začínali. Třeba u mamky v práci ze začátku v pohodě ale teď je tam mistrová, když to neumíš tak do dvou dnů tak tě vyhodí a dřív měli i dva týdny. Pak se diví, že nemají lidi. Teď si najímají Poláky.

• Citovat
  • Upravit
156
4.2.19 17:57

Chce to nenechat se odradit a pro začátek zkusit třeba sklad, tam najedeš do pracovního tempa a pak už ti to všude půjde rychleji. U nás na skladě jsem nějakou dobu zaškolovala nové a vyloženě neschopného člověka, který tam fakt nemohl pracovat, jsem potkala jednou jedinkrát a to byla katastrofa. Jinak byli tam lidi, kterým trvalo, než se pobralo, co a jak mají dělat, byli tam i ukrajinci, kteří neuměli česky ani štěknout a vysvětluj mu pak něco.
Chce to vydržet, lidi na ně nadávají, na nové, ale když se do měsíce zaběhneš, přestano ua začnou tě příjimat do kolektivu. Jestli zvládneš aspon abecedu a víš, že D je před P, tak to někde půjde 100% :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9093
4.2.19 19:52