Nevím, co se vztahem- rady/názory?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
25.2.25 22:07

Nevim, co se vztahem- rady/nazory?

Ahoj holky, ale i kluci,

potrebovala bych poradit ohledne meho vztahu. Jsme spolu s pritelem 7 let a je nam 25.
Jsme spolu od mladsiho veku a je to muj prvni vztah a mam ho opravdu moc rada a to same on me. Je to hodny kluk, ale chci vam rict, co ve vztahu resim. A cely vztah neustale neco resime- nedostatek sexu, nezodpovednost pritele,…
Spime spolu momentalne 2× mesicne. Nekdy ani to ne a je to takove o nicem. Tohle bylo v podstate cely vztah a nejak jsem doufala, ze se to zlepsi. Ale pritel proste na to neni.
Dale jeho nezodpovednost- neni uplne pracovity, udelal si par dluhu, ktere neplatil a trvdil mi, ze plati. Kazdopadne po nekolika letech je zacal platit. Jde o to, ze nejstale cekam, az bude lepe, jelikoz neustale resime neco s penezi. Ja jsem studentka a pracuji a mam pred sebou statnice a doufala jsem, ze mi trosku pomuze, ale nepomaha. Zatimco ja jsem mu neustale financne pomahala. Coz me vede k myslence, zda chci muze, ktery mi pomuze, kdyz jde o mou budoucnost a nebo ne a bude se to takhle reflektovat i ve chvili, kdy budeme mit rodinu. Prijde mi, ze se na nej nejsem schopna spolehnout.
Kdyz s nim neco chci resit, tak mi odpovi stylem ja ti na to nemam co rict. Takze ja vlastne nemam jak to resit a dusim to v sobe.

Ani nevim co dal.. ani nevim, co cekam, jsem smutna, protoze ho mam rada. Starame se o sebe hezky, mazlime se, jsme k sobe mili, zastavame se, je citlivy.. ale neco mi tam nesedi

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
25.2.25 22:10