Zkušenosti s Noonan syndromem

• Fotoalbum (5)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
15
8.3.14 09:00

Noonan syndr

Ahoj lidičky, jsem zde nováček, přidala jsem se jelikož jsem zoufalá a hledám nějaké rodiče se zkušeností s Noonan syndromem.Po půl roce testování nám to vyšlo:-( Nevím o tom zatím nic ohledně jaká je to mutace, dovím se to až na kontrole na genetice. Úplně mě to zlomilo. Musím se stím vyrovnat, ale je to těžké. Budu vděčná pokud se někdo najde a podělí se o své zkušenosti.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
18
13.3.14 17:11

Ahoj,
zkušenosti nemám, ale co jsem koukala, jedním z příznaků je lymfedém, který má moje holčička od narození. Tak jestli ho máte také, můžu Tě přidat do skupinky na FB.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13
14.3.14 21:29

Noonan syndrom

Ahoj Nelli!
Nevím, jestli Ti pomůžu, ale možná trochu ano…
Mám tříletou holčičku a NS potvrzený u ní nemáme, nicméně má nabranou krev, čekáme na výsledky a obávám se, že podezření se potvrdí. Z toho, co jsem našla na netu, myslím, že splňuje vše, aby ho měla:-( Má po operaci srdce a teď na tříleté prohlídce bylo zjištěno zpomalení růstu.
Nicméně lymfedém po narození neměla, ale prý tam opravdu bývá…takže přece jen vše nemáme. Stále doufám, ale myslím, že by to musel být zázrak, aby se nám to nepotvrdilo.
Chápu, že jsi nešťastná - taky budu, když nám to potvrdí- ale myslím, že jsou mnohem horší nemoci a syndromy než tento.
Můžu se zeptat, jak staré máš dítko a proč se testovalo?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15
15.3.14 10:33

Ahoj, lymfedém nemáme. V tomto směru aspoň si říkám, toto se nám vyhlo. Díky aspoň za nabídku. Přeji hezký víkend a děkuji za zprávičku :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13
16.3.14 23:28

malý vzrůst + vada srdce

Holky, to tu opravdu není nikdo, kdo by měl zkušenosti se syndromem Noonanové?