Nova platebni karta

Anonymní
17.10.19 00:23

Nova platebni karta

Pred nekolika dny mi skoncila platnost platebni karty, vsimla jsem si pozdeji, moc ji nepouzivam a neprislo mi zadne upozorneni ani na mail ci mobil :nevim: Dnes jsem zjistovala, jak ziskat novou, a pry na me ceka pripravena na pobocce a musim si ji osobne vyzvednout. Karet a bank mame s manzelem vice, vzdy nam karta prijde postou. Moje sestra ma stejnou banku jako ja tu novou kartu a take ji chodi postou :think: Prestehovala jsem se a pobocku mam pres 50 km daleko, tak se mi tam opravdu nechce, budu si kvuli tomu muset vzit v praci volno. Jak to mate vy? Musite se vyzvednout osobne, chodi postou nebo vi nekdo jestli je v tom je nejaky hacek? Zitra tam chci znovu volat a vyhadat si poslani :lol: Jde o KB. Diky.
Prosim anonym, osobni info.

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymní
17.10.19 00:25

Chybicka, jde o CSOB. uz jsem z tech bank zblbla :mrgreen: zakl.

  • Nahlásit
  • Citovat
3865
17.10.19 00:28

Od mBank mi myslím stále chodí poštou, u Raiffky jsem teď už taky musela na pobočku, podepsat milion papírů a nechat si vygenerovat nový PIN, přitom dřív to taky posílali poštou. Nevím, zda si vyhádáš možnost poslání, ale aby ti ji přeposlali na bližší pobočku, v tom by snad nemusel být takový problém.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22085
17.10.19 00:30
@Anonymní píše:
Pred nekolika dny mi skoncila platnost platebni karty, vsimla jsem si pozdeji, moc ji nepouzivam a neprislo mi zadne upozorneni ani na mail ci mobil :nevim: Dnes jsem zjistovala, jak ziskat novou, a pry na me ceka pripravena na pobocce a musim si ji osobne vyzvednout. Karet a bank mame s manzelem vice, vzdy nam karta prijde postou. Moje sestra ma stejnou banku jako ja tu novou kartu a take ji chodi postou :think: Prestehovala jsem se a pobocku mam pres 50 km daleko, tak se mi tam opravdu nechce, budu si kvuli tomu muset vzit v praci volno. Jak to mate vy? Musite se vyzvednout osobne, chodi postou nebo vi nekdo jestli je v tom je nejaky hacek? Zitra tam chci znovu volat a vyhadat si poslani :lol: Jde o KB. Diky.
Prosim anonym, osobni info.

Chodí mi poštou, ale dopředu mi mail o propadnutí nechodí. U KB jsem musela osobně do pobočky a ještě ke konkrétnímu poradci. Takže už jejich klientkou dlouho nejsem.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
11360
17.10.19 00:43

A proč se ptáš tady, namísto toho abys zavolala do té banky?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
TRG
2327
17.10.19 00:50
@Ou píše:
A proč se ptáš tady, namísto toho abys zavolala do té banky?

Ona to s bankou komunikuje. Jen ji ten postup zaskočil, tak se tu ptá, jak to máme my a jestli někdo neví, kde je zakopán pes. :mrgreen:

Já mám mBank a doufám, že se na pobočku kvůli kartě nebudu muset hnát nikdy. :?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2941
17.10.19 05:48

Chodi vzdy postou.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7153
17.10.19 06:17

Já si nejsem jistá, ale myslím, že se mě ptali, když jsem zakládala účet. Tady nic nezjistíš, teď si pro ni stejně musíš dojet, tak když už tam budeš, rovnou se zeptej. Mně upozornění taky nechodí, ale platnost je uvedena na kartě a i v internetovém bankovnictví.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9429
17.10.19 06:49
@Anonymní píše:
Chybicka, jde o CSOB. uz jsem z tech bank zblbla :mrgreen: zakl.

Myslím, že sis to tak musela nastavit sama. Mám dvě karty od ČŠOB o u obou se ptali na způsob doručení nové karty. Je to k dohledání i v internetovém bankovnictví a dá se to tam i změnit. Ale jestli ti ji dopošlou teď z pobočky, tak to bych řekla, že spíš ne.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14397
17.10.19 07:07

Zavolej do ty banky. U nás se musí vyzvedávat osobně, naproti podpisu, na pobočce. Ale zas předem volají, že bude končit platnost a na jakou pobočku to chci nechat poslat. Není nic snazšího než zavolat do své banky jak máš teda postupovat :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8534
17.10.19 07:09
@Michelle_M píše:
Nevím, zda si vyhádáš možnost poslání, ale aby ti ji přeposlali na bližší pobočku, v tom by snad nemusel být takový problém.

Tohle by snad mohli být ochotní pro klienta udělat. Taky by se mi nechtělo jezdit takovou dálku pro kartu.

Jinak mně vždy chodí poštou automaticky, jen si ji potom musím aktivovat v internetovém bankovnictví. Upozornění, že přijde, mám také tam - Raiffka.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
998
17.10.19 07:35

Já myslím, že je možné, že tě třeba potřebují z nějakého jiného důvodu dotáhnout na pobočku. (podepsat GDPR, propadlý doklad totožnosti)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8515
17.10.19 08:10

Chodí mi poštou. otázka je, když jsi se přestěhovala, jestli jsi změnila v bance všechny adresy. jestli ti kartu třeba neposlali na starou adresu a ona se jim nevrátila :nevim: to se mi taky stalo, v bance jsem kdysi změnila kontakt a později se ukázalo, že nestačí jedna změna, že jí musím změnit zvlášť u kontaktní adresy, zvlášť u výpisů, zvlášť u ředitele zeměkoule… :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
70109
17.10.19 08:52
@magratka píše:
Já myslím, že je možné, že tě třeba potřebují z nějakého jiného důvodu dotáhnout na pobočku. (podepsat GDPR, propadlý doklad totožnosti)

Spis si nekdy v minulosti zvolila vyzvednutí na pobocce, coz mi pripomins, ze bych si mela zkontrolovat, zda uz to mam vsude zmenene na podilani.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1380
17.10.19 09:00
@Anonymní píše:
Pred nekolika dny mi skoncila platnost platebni karty, vsimla jsem si pozdeji, moc ji nepouzivam a neprislo mi zadne upozorneni ani na mail ci mobil :nevim: Dnes jsem zjistovala, jak ziskat novou, a pry na me ceka pripravena na pobocce a musim si ji osobne vyzvednout. Karet a bank mame s manzelem vice, vzdy nam karta prijde postou. Moje sestra ma stejnou banku jako ja tu novou kartu a take ji chodi postou :think: Prestehovala jsem se a pobocku mam pres 50 km daleko, tak se mi tam opravdu nechce, budu si kvuli tomu muset vzit v praci volno. Jak to mate vy? Musite se vyzvednout osobne, chodi postou nebo vi nekdo jestli je v tom je nejaky hacek? Zitra tam chci znovu volat a vyhadat si poslani :lol: Jde o KB. Diky.
Prosim anonym, osobni info.

U KB jde o nastavení platební karty. Evidentně máš nastavené doručení na pobočku a chodí emaily i SMS, tak jde o to, jestli máš aktuální údaje v bance nahlášene. Zajdi na nejbližší pobočku, at ti kartu přepošlou tam a sdel jim, ze další automatickou výměnu chceš na adresu, kterou jim sdělís. Bohužel banka není skolka, aby vodila klienty za ruku :wink: předpokládám, že v ČSOB to budou mít velmi podobně, ale jejich mechanismy neznám.
Edit: pokud už je na pobočce, domů ti ji poslat nemůžou, potřebuji to podepsat, ale pošlou ji na jinou pobočku. A tam to změnís. Lidi se často rozčilujou, ale spíš jen zapomněli, jak si to nechali nastavit. Banka v žádném případě nemůže rozhodovat za klienta. Takže ani tahání na pobočku kvůli GDPR tak, ze by svévolně dali kartu jinam, než ma klient na smlouvě, to neexistuje. Navíc se to děje automaticky dle nastavení, pracovníci na pobočce jen kartu zaeviduji.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama