Oblečení na pohovor - mám nadváhu

Anonymní
3.1.24 12:45

Oblečení na pohovor - mám nadváhu

Ahoj holky, omlouvám se za anonym, ale nechci zveřejňovat svou váhu a profesi pod nickem. Potřebovala bych poradit a vylepšit svůj styl oblékání, měřím 163 cm a nosím cca velikost 42-44. V minulém roce jsem skončila v práci, pracovala jsem jako účetní a v podstatě mi do práce stačila sukně nebo džíny, tričko, svetřík. Teď hledám novou práci a zjistila jsem, že doma v podstatě nemám žádné „business“ hadry, do kterých bych se vešla, občas něco koupím nebo objednám, ale pak se v tom stejně necítím. Prosím o tipy, jak se obléknout a případně kde koupit pár kousků, které by sedly. Vím, že bych měla zhubnout, ale zároveň novou práci potřebuji řešit už teď. Ještě bych se chtěla zeptat, jaké boty nosíte teď v zimě k černým pouzdrovým šatům nebo k sukni ke kolenům, kozačky moc nenosím, mám silná lýtka a nevím, co by bylo vhodné. Děkuji moc!

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
111
3.1.24 12:52

Čauky, no to je strašně individuální..záleží na typu postavy (ne jen velikosti).. ale plisovaná sukně a zastrčená halenka?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
111
3.1.24 12:53

Já nakupuju na bonprixu :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
3.1.24 13:00

@PhereNicae No právě působím docela mohutně, jak jsem malá, větší prsa, silné paže, jediné na co jsem zatím přišla jsou ty tmavé pouzdrové šaty, musí mít rukávy nebo svetřík a pouzdrové sukně, ale tam nevím, co dát nahoru.

• Citovat
  • Upravit
7566
3.1.24 13:03

Bonprix.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
MartinL45
3.1.24 13:03
@Anonymní píše:
@PhereNicae No právě působím docela mohutně, jak jsem malá, větší prsa, silné paže, jediné na co jsem zatím přišla jsou ty tmavé pouzdrové šaty, musí mít rukávy nebo svetřík a pouzdrové sukně, ale tam nevím, co dát nahoru.