Odchod na kolej

Anonymní
18.2.20 20:01

Odchod na koleje

Ahoj, řeším takový citový problém. Jsem druhým rokem na VŠ. Studuji v rodném městě, tudíž jsem doteď bydlela normálně doma s mamkou. Mám rozvedené rodiče. Jen se už moc neshodneme - potřebuji se dost učit, někdy ponocovat a spousty jiných důvodu. Máme malý bytecek. Dnes jsem jí to, ze půjdu na koleje řekla a pláče mi tady. Cítím se hrozne provinile. Říká, ze ji nechávám samotnou a tak. Vždyť to tak ale má drtivá většina studentů, ne? Kdykoli mužů přijít, třeba i na noc nebo několik dní. Ale cítím se hrozne provinile, když ji tak vidím… co si myslíte? Hrozne mě to bere…

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

7545
18.2.20 20:03

Je to pro ni těžké, ale nenech se citově vydírat.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
746
18.2.20 20:05

Hele a to ti dají kolej, když studuješ v rodném městě? To v tom rodném městě i bydlíš? A co ocekavas od koleje, že budeš na pokoji mít soukromí? Že bude vždy na patře klid a bezproblémové střídání v koupelně? Že když bude mít spolubydlící přednášky brzo tak tě nevzbudí? Bydlela jsem takto rok a stačilo, nehledě na návštěvy a přespávání partnerů na tajnacku

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
21752
18.2.20 20:07

Když jsem si přečetla název, lekla jsem se, že se jdeš zabít. Pochopila to dobře, že nejdeš na koleje, ale na kolej?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
429
18.2.20 20:16

@Gortyna tak ona není kolej jako kolej. Já byla 5 let v Liberci na Harcově. Ubytování tu hodně připomíná byty 2+1: 2 pokoje se 2 pevnými lůžky a jednou přistýlkou, která se tedy moc často neobsazovala. Vždy pro tyto 2 pokoje společná kuchyň, koupelna a wc. Ano, přespávalo se natajňačku, ale vždy bez problémů. A myslím, že právě v Liberci dostali kolej i Liberečáci. Takže za mě určitě ano :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
94
18.2.20 20:18

Taky se divim, ze dostanes koleje ve svem meste… @hanka.br taky to znam pod mnoznym cislem :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10191
18.2.20 20:24