Organizace času

112
12.10.15 16:41

organizace času

Ahoj, ráda bych se zeptala, jestli nemáte nějaký dobrý způsob jak si zorganizovat čas? Studuji vyšku, zrovna mám tento rok státnice bc..přijdu ze školy, udělám si oběd, pojím a je večer..to udělám většinou nějaké protokoly, napišu něco do bp, ale už se nestíhám moc připravovat na další hodiny atd atd…Zdá se mi, že pořád něco dělám, ale na konci dne mi stejně přijde jako bych nic nestihla.. Uvažovala jsem o přesném časovém rozvrhu, ale to mi většinou stejně nevyjde a pak jsem z toho nervozní, nemužu spát atd…jak to řešíte vy? máte nějaký rozvrh nebo tak něco?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
30408
12.10.15 16:45

Možná si zkus zapisovat, co užitečného jsi ten den udělala: přípravy, věci do školy, nezapomeň na radost pro sebe…a večer si to přečti. Třeba se ti bude lépe usínat. Určitě ten seznam bude dlouhý.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
112
12.10.15 16:54

No, právě se bojím, že zjistím, že jsem fakt nic nestihla :D jedině si to psát, a pak se na to zpětně podívat a nějak to vyhodnotit a zkoušet se to další dny zlepšit..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30408
12.10.15 16:56
@Bublato píše:
No, právě se bojím, že zjistím, že jsem fakt nic nestihla :D jedině si to psát, a pak se na to zpětně podívat a nějak to vyhodnotit a zkoušet se to další dny zlepšit..

A já jsem ti navrhla co? :mrgreen: :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7266
12.10.15 16:58

Já si psala seznam, co prostě další den musím stihnout. A to jsem studovala dálkově, do toho pracovala normálně na HPP, chodila na angličtinu a ještě musela stíhat domácnost. Bez svého seznamu úkolů na další den se občas neobejdu ani teď, když mám na starost „jen“ dítě a domácnost :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
112
12.10.15 17:05