Oznámení rodičům

51
18.1.05 16:49

Oznámení rodičům

Ahoj všichni nebo všechny? :wink:
Jsem čerstvý nováček (cca 8 min). Chtěla jsem se vás zeptat, jestli nemáte nějaký orginální nápad, jak sdělit rodičům, že budou BABIČKA a DĚDEČEK :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2619
18.1.05 17:00

Ahojky Petuliku,

my jsme davali prarodicum dopis od mimiska. Byly tam fotecky z UZV a popisky, co jsme na tom UZV videli :-) Ale cekali jsme relativne dlouho, tri mesice, protoze to vychazelo zrovna na vanoce, tak dostali dopis pod stromecek.

Mata

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12468
18.1.05 17:01

No, moc originalni to neni, ale dala jsem memu tatovi zvetsenou fotku z ultrazvuku v ramecku, mel totiz zrovna narozeniny tak to mel jako dalsi darek :) Radost meli oba hroznou. Jana

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2901
18.1.05 17:20

NO, MY JSME MOJÍ SLADKÉ TCHÝNI OZNÁMILI, ŽE BUDE BABIČKA, V DEN, KDY MĚLA NAROZENINY I SVÁTEK, MÁ TO V JEDEN DEN … A ONA SE MNOU PAK ČTVRT ROKU NEPROMLUVILA:) :) :) ALE Z TOHO SI NIC NEDĚLEJ, MOJE TCHÝNĚ JE STRAŠNÁ K…A :?

Baghira a Eliška (9 m.)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
51
18.1.05 17:24

Já mám právě „skoro“ tchýni uplně super. Chtěla bych něco prďáckýho. I pro naše. :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
125
18.1.05 17:27

Ahoj,
no my jsme taky pouzili fto z ultrazvuku. Bohuzel nastavajici babicka spatne vidi, navic nikdy se s podobnym obrazkem nesetkala, tak to pak bylo velice slozite vysvetlovani. Porad nechapala aco to je a proc ji to davame..... :P

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Radina
18.1.05 17:41