Parní hrnec hubnutí

80
7.8.21 19:34

Parní hrnec hubnutí

Ahoj holky, jsem uz necelé dva roky po porodu dvojčat a pořád mám nahoře 15kg, v těhotenství jsem nabrala přes 30kg:( Zkouším uz leddacos od low carb bezsacharidove stravy, různé Prodietix produkty, ale pokazde jsem unavena, nebavi mě to, mám hlad atd. Navíc jsem si vypočítala, že muj bazální metabolismus je 1475 kcal, takže bych správně měla kolem 1500 kcal. Z jídelníčku jsem vyhodila bílou mouku, cukr, samozřejmě brambůrky a podobne nezdrave veci. Pořídila jsem si parní hrnec, pomohl vám při hubnutí? Co vám při hubnutí nejvíc pomohlo? Vím, že hladovění není správná cesta a ani vyhodit všechny sacharidy…Moc děkuji za rady/názory.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2261
7.8.21 19:48
@Blueangel111 píše:
Ahoj holky, jsem uz necelé dva roky po porodu dvojčat a pořád mám nahoře 15kg, v těhotenství jsem nabrala přes 30kg:( Zkouším uz leddacos od low carb bezsacharidove stravy, různé Prodietix produkty, ale pokazde jsem unavena, nebavi mě to, mám hlad atd. Navíc jsem si vypočítala, že muj bazální metabolismus je 1475 kcal, takže bych správně měla kolem 1500 kcal. Z jídelníčku jsem vyhodila bílou mouku, cukr, samozřejmě brambůrky a podobne nezdrave veci. Pořídila jsem si parní hrnec, pomohl vám při hubnutí? Co vám při hubnutí nejvíc pomohlo? Vím, že hladovění není správná cesta a ani vyhodit všechny sacharidy…Moc děkuji za rady/názory.

Já už vyzkoušela snad vše. není problém to shodit, ale udržet a vydržet. Takže teď jedu 16/8 půsty. A jde to pomalu dolů. Tohle si umím představit dlouhodobě, oproti dietám :-(.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
129
7.8.21 19:54

Pokud mas bazal 1475, tak musis snist mnohem vic nez jen 1500. Ten bazal je to minimum, co tvoje telo potrebuje, aby v zakladu fungovalo. Tolik bys mela snist, kdybys cely den jen lezela a nic nedelala. Musis k tomu pripocit kaloricky vydej k tomu, jak se hybes apod…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10105
7.8.21 20:00

@Blueangel111 takže práce s bazálním met. špatně. Musíš jít víc. Takto ses na minimu a budeš stagnovat/přibírat. Druhá věc, jak KONKRETNE té ten parní hrnec pomůže? Podle mě absolutně nijak.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
7.8.21 20:01

Mě pomohlo, a stále pomáhá, omezit sacharidy a přidat tuky. Nejím přímo low carb. Hodně omezuji přílohy, pečivo jím tak dvakrát týdně, sladké si občas kousek dám. Jím hodně zeleniny (600-700g denně), kvalitní maso a mléčné výrobky (mléko ne), ovoce jím spíš dopoledne a to hlavně bobulovité, vypiju cca 2,5 litru vody. Denně chodím minimálně 15 tisíc kroků, jezdím na kole a koloběžce, chodím s hůlkama. Nic nepočítám a nevážím, protože se pak stresuju, abych neměla něčeho moc nebo málo a nedělá mi to dobře na psychiku. Dvakrát za měsíc se zvážím, jednou za měsíc změřím centimetry (ty mají větší vypovídající hodnotu).
Na začátku hubnutí jsem si spočítala hodnoty na téhle kalkulačce , chvíli zapisovala do kalorických tabulek a pak trochu snížila sacharidy a přidala na tucích, aby to stále vycházelo, a teď už jím „od oka“. Za tři roky mám dole 48 kilo, bez hladu a únavy.
Zkus si na té kalkulačce spočítat bazální metabolismus, dole ti to pak vyhodí jaký příjem bys měla mít. Je dobře, že víš, že se nemá jíst pod bazál :palec:. Pokud přidáš pravidelný pohyb (běhání za dětma a kolem domácnosti se nepočítá), tak by kila měli jít pomalu dolů :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
468
7.8.21 20:09

Zadej si do Googlu Michal Toth kalkulačka. Spočítá ti bazální metabolismus a kolik kalorií denně jíst, abys hubla. Plus rozdělení na bílkoviny, sacharidy a tuky. Tyto hodnoty si přepiš do kalorickych tabulek a alespoň 14 dní si hrej s jidlem, takže vážit, odmerovat, zapisovat. Získáš predstavu, kolik a čeho jíst. Budeš hubnout a nebudeš mít hlad, naopak tím, že budeš jíst vyváženě, budeš mít víc energie. A obecne, ke každému jídlu dej zeleninu, hodně zeleniny. A dále ke každému jídlu nějakou bilkovinu ta dodá pocit sytosti.
Udržitelné hubnutí není o kojtejlech, nejedení a vyřazování potravin. Jídlo ti má chutnat, a jde to i při „dietě“

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
80
7.8.21 20:15

@hejluc Přesně tabulka od Michala mi zobrazila bazální metabolismus 1475 kcal, pro hubnutí mám přijmout 1557 kcal min. Hodnoty mám uz zapsané v kalorických tabulkách. Přemýšlím, že nejlepší bude když si koupím přímo jídelníček od Michala

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
755
7.8.21 21:25

Pokud si dáš parní hrnec do batohu a uběhneš s ním pětkrát týdně 10 kiláků, tak to byla dobrá investice.

A nebo ho pošli dál, za ty prachy si kup běžecké boty, třikrát za týden je na hodinu a půl provětrej, nasaď ten přerušovaný půst, co je zmíněn od @Proto02 výše.
15 kilo není zas tolik, takže tak do vánoc to může být pryč, možná dřív, neuvádíš, jakou máš aktuální váhu.
To, že ses vzdala bílé mouky, cukru, chipsů atd., je fajn ze zdravotních důvodů, ale na váhu to vliv mít nemusí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
468
8.8.21 06:23

@Blueangel111 Jídelníček od něj nemám, ale lidé si ho chvali. Určitě to jde i bez něj, ono to hubnutí fakt není věda. Koukni na instagram, lencinazdravastrava, vaří podle Michala.
Zkus si vymyslet svá jídla a zadat do kalorickych tabulek. Pocitam, ze varis i pro rodinu a děti a budes muset vymyslet taková jidla, aby to jedli vsichni :wink:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
468
8.8.21 06:38

Jen třeba pro predstavu můj jídelníček
Snídaně ovesné vločky, chia, trochu mléka půl řeckého jogurtu, trošku medu nebo arasidoveho masla, ovoce. Mě to chutná teplé.
Nebo 1 krajíc chleba, hodně šunky, klidně 4 plátky a spousta zeleniny
Na svačinu nějaké jablko a necelou hrst orišků
Polevku nezahušťuju, zavářku dopřeju dětem, sobě jen trochu. Dělám husté zeleninové, vývary. Dělám cca hodinu pauzu, než dám druhé.
Oběd klasika maso, zelenina, příloha. Té přílohy cca půl hrsti. Zelenina různě, buď tepelně upravená, jako příloha, jako salát.
Svačina jogurt, ovoce, oříšky
Nebo chleba, šunka, sýr, vejce, zelenina
A večeři různě, můžeš třeba květákový mozecek se zeleninou nebo cukeťák opět se zeleninou, michaná vajička se šunkou a sýrem.
Večeře mám většinou bez přílohy, ale když mám hlad, prikousnu k tomu chleba nebo brambor.
Chlap jí to samé, ale oni tu přílohu mají.
Takhle si vymysli, co budes jist a dej to do těch tabulek. Piš si tam ale i tuk, který dáš do jídla a salátů. Stejně tak zadej, pokud pijes šťávu apod.
Do tabulek to zadavas v syrovem stavu, musis ze zacatku trochu pocitat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
468
8.8.21 06:48

A ještě sladké. Ujižděla jsem na tyckach, flint, mars apod. Na měsíc jsem sladké úplně vyřadila, ale byl to boj. Teď si někdy dám, ale třeba 3 kostičky čokolády apod. Prestala jsem sladit čaj a kafe. Buchty peču, ale s polovičním množstvím cukru. Mouku půl normální a půl celozrnné. A sama se hlídám, dám si normální snídani a k tomu 1 kousek buchty. Nebo ke svačině jogurt a trošku buchty.. Nejím ji samotnou.
Není to o tom, že něco nesmíš, ale dej si to v rozumné míře. Ze mě chlap kvete, protože jsem schopná vyhodit půlku zmrzliny. Dám si na chuť a stačí. Chuťové buňky jsou spokojené, nemusím sežrat vše… A nedojidat po dětech. To mě též překvapilo, kolik jsem toho po nich snědla

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
468
8.8.21 07:12

A poslední věc, zkus se někde premerit na InBody nebo něčem podobném. Stojí to kolem 300 Kč. Mě u Michala vyšel bazální metabolismus 1530 a na přístroji 1620. Podle té kalkulačky bych tedy měla na hubnutí jíst 1620, což by pro mě ale bylo málo. Já si ji tedy upravuju podle hodnot naměřených přístrojem. A neboj se spočítat si příjem i na udržení hmotnosti a někdy si dopřát více jídla.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat