Porody v domácím prostředí

11.1.25 20:20

Porody v domácím prostředí

Dobrý den, jsem studentkou Střední policejní školy v Holešově a v rámci své Středoškolské odborné činnosti se věnuji tématu domácích porodů v oblasti práva. Cílem mé práce je zmapovat názory veřejnosti na tuto problematiku, a přispět tak k lepšímu pochopení současného právního rámce i společenského postoje k domácím porodům. Vaše odpovědi mi pomohou získat důležité podklady pro mou práci a lépe porozumět různým perspektivám.
Dotazník je anonymní a jeho vyplnění Vám zabere jen pár minut. Předem děkuji za Váš čas a ochotu!

https://forms.office.com/…nsePage.aspx?…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
36017
11.1.25 20:40

No máš to tam. Ale u č. 9 mi nevyhovuje ani jedna odpověď.
A nevim do které věkové hranice patřím jestli 30-40 nebo 40-50 když je mi přesně 40. :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
77023
11.1.25 21:11
@JancaS84 píše: Více

podle toho, jak se cítíš, jestli jako mladice nebo už tě věk dohání :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3150
11.1.25 21:13

Vyplněno, ale některé otázky jsou zvláštně kostrbaté, nevyhovovala mi ani jedna možnost, nebo třeba jen částečně, popř. u jiné otázky bych zaškrtla dvě možnosti, které jsou pro mě úplně stejně relevantní.. Rodila jsem 3× v nemocnici a i když bez rizik, rodila bych znovu jedině v nemocnici.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3150
11.1.25 21:14

@JancaS84 dala bych 40-50, co si budem, nemládneme :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11.1.25 21:15

Moc se omlouvám za případné nesrovnalosti. Není vždy ale možno obsáhnout všechny odpovědi. Jedná se jen o povrchové záležitosti. Ale děkuji za vyplnění. Přeji hezký zbytek dne☺️

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6816
11.1.25 22:45

Vyplněno.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13049
11.1.25 22:56

No, ja ti to teda nevyplnim, jeden porod normalni, jeden s rizikovymi faktory. Co mam zaskrtnout, to si mam jako vybrat? :lol: