Poradna o očkování dětí proti chřipce
MUDr. Daniela Verdánová
@Luboš P píše:
@Lucie_Sx Já jsem to myslel tak, že v určité situaci je někdo buď naočkovaný, nebo se očkovat NEMŮŽE (a má na to od lékaře potvrzení), tedy nic polovičatého, ne že někdo se naočkovat NECHCE, pak by to ztratilo smysl. A myslel jsem následné riziko pro lékaře v tom, že se klient bude tvářit, že on by se vlastně naočkovat dal, ale pan doktor… a já jsem mu důvěřoval a já tomu nerozumím, ve spojení s šikovným advokátem mohou udělat lékaři nepříjemnosti. A jen prodávám, co jsem zde koupil od jedné lékařky (prohlašovala, že je lékařka).
Je to tak. Napsat někomu KI, kdo ji nemá, je vo držku. Labilnímu jedinci, který se neřídí rozumem, ale svým momentálním ezoguru, věří na čipy ve vakcinach, celisvetove spiknutí tajných mocnosti, je to vo držku tím spíš.
@Lama Lama píše:
Je to tak. Napsat někomu KI, kdo ji nemá, je vo držku. Labilnímu jedinci, který se neřídí rozumem, ale svým momentálním ezoguru, věří na čipy ve vakcinach, celisvetove spiknutí tajných mocnosti, je to vo držku tím spíš.
tihle cvoci pak nejvíc řvou a nejvíc se dožadují práv a odškodnění.
@Lama Lama píše:
Tak to se safra mylis.
Pokud nedoporuci a způsobí tím škodu na zdraví, tak samo odpovědný je. Pokud pacientovi s embolkou nedoporucim léčbu antikoagulancii a umre, tak jsem za to zodpovedna. Pokud napíšu kontraindikaci a nedoporucim z toho důvodu očko, přitom kontraindikace není, jsem zodpovedna.
Je to naopak. Já jsem za doporučení a nedoporucwni odpovědná. Já doporučím to co je nejlepší s mými znalostmi. Pacient, ať se pak rozhodně klidně proti mému doporučení. A nese si následky svého rozhodnutí.
Neni to tak. Ty mu oznamus moznosti a on se informovane rozhodne.
Za nedoporuceni neceho jeste nikoho neodsoudili a neodsoudi.
@Lucie_Sx píše:
Meleš kraviny. Součástí každého negativního reverzu je. Co DOPIRUCUJI za léčbu, jaké mohou být následky odmítnutí a jaké jsou alternativy. Reverzní se napíšou jen pro srandu králíků.