Práce v těhotenství? Ano/ne?

19.8.13 21:13

Práce v těhotenství? Ano,ne?

Ahojky holky, vím že tu podobná diskuze je, ale i přesto by jsem se raději zeptala.
Dnes mi doktor potvrdil těhotenství, za 2 týdny jdu poprvé na UZ. Myslím si, že mohu být tak cca v 7 týdnu. Pracuji jako vedoucí mraženého úseku v jednom řetězci. Denně se mi přijíždí zboží které musím uskladnit, což znamená i mléka ( balení po 8-12 ks), jogurty ( velké 0,5 kg po 12 ks - 6 kg), másla ( 40 ks v krabici což je nějakých 10 kg), přijede mi 1-2 palety, a to je nyní o prázdninách ještě velice málo. A zboží které uskladním musím taky někde doplnit… Svoji práci mám ráda, ráda do ní chodím ale taky mám strach o to malé :-( Od té doby co vím, že ho nosím pod srdcem, jsem nepřijemná a mám strach, že bych mu tím to mohla nějak ublížit. Ráda bych slyšela názor na to, zda-li nedělám chybu, že jsem v takto fyzicky náročná práci, a nebo mi nic nehrozí? Děkuji za odpovědi ;-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
31283
19.8.13 21:18

Na webu jsem našla toto:
http://www.tehotenstviaz.cz/index.php?…

tak se podle toho zařiď ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7449
19.8.13 21:19

@V-e-v-e-r-u-s-h-k-a Nešlo by se nechat přeřadit na jiný úsek, kde nebudeš většinu času tahat věci? Jestli šlo, šla bych raději tam. Přeci jen - jednorázově tahat těžší věci problém není, ale pravidelně bych si to nelajzla ani já a to jsem v těhu dělala 7 dní v týdnu až do 6.měsíce a pak jsem pracovala ještě 14 dní před porodem nějakých 5 dní v týdnu. Navíc v mraženém úseku je často změna teploty a to taky není úplně nejlepší…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19.8.13 21:20

Dle toho co jsem si přečetla už v úvodu, to není pozitivní :-/ ale děkuju :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31283
19.8.13 21:21

Mmch, vedoucí musí tahat zboží do regálů? sem si dycky myslela, že na to jsou brigádníci a nebo doplňovači prostě.