Prej jsem divnej

Anonymní
25.12.19 16:07

prej sem divnej

Ahoj, podle ostatních sem jinej. Je mi skoro 18 bydlím u rodičů a eště sem neměl holku. Sem hodně zaneprázdněnej studuju strojařinu do toho chodim na brigádu, doma máme hospodářství takže je furt co dělat a eště se věnuju renovaci motorek a aut. Co se týká práce tak všechno v pohodě ale už mně nebaví poslouchat ostatní jak si mně furt dobýrají že sem eště neměl žádnou holku. Vlastně já sem nikdy žádnou neoslovil, vždycky sem mněl něco na práci a nebyl čas někam chodit na zábavy. Opravdu jsem divnej???

• Nahlásit
  • Citovat

Reakce:

2169
25.12.19 16:11

Podle mě je divnej každý chlap, který leze na emimino.. :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4110
25.12.19 16:12

On leze na e-mimino a ty na chlapské weby

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14220

Hmm, ja nemela kluka do 20 a ani jsem moc o to nestala. Tak jsme divni dva.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9534

Až tady napíšeš o dvacet let později to samé, jo tak to budeš divnej. V osmnácti nemáš nic zmeškáno. ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5389
25.12.19 16:15

Ano, chlap, co leze na web pro mámy s dětma, je divnej. 8o 8o 8o 8o 8o 8o

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9534
25.12.19 16:18

@bjetuschka At zadáš jakýkoliv dotaz přehodí tě to sem, tak co se divíš?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4110
25.12.19 16:19
@bjetuschka píše:
Ano, chlap, co leze na web pro mámy s dětma, je divnej. 8o 8o 8o 8o 8o 8o

Je nějakej web pro táty s dětma? Není.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
10819
25.12.19 16:20

Průměrný věk první soulože českých mužů je právě okolo 18 let. Takže v tomhle jsi pořád ještě v normě.

Ano - jedeš v jiném režimu než většina dospívajících mladých mužů. To ovšem není nic špatnýho.

Pokud si neuděláš čas na nějaké společenské kontakty, tak ovšem pořád zůstaneš sám. Nenajde se žádná sexuchtivá holka, nebo kluk, co za tebou prostě přijdou do dílny a svedou tě.