Přerušení studia

Anonymní
15.1.20 08:11

Přerušení studia

Ahoj,
Potřebuju poradit.
Studuju prvním rokem vysokou a zrovna dokončuji první semestr. Problém je ten, že se mi tam ani trochu nelíbí, nehledě na dojíždění, bydlení na koleji, spolubydlící, vyučující a samotnou výuku. Před rokem jsem si myslela, že to bude super nápad, ale teď už tam nechci být ani chvíli. Myslím, že není potřeba psát, že první rok je nejhorší a ať to přetrpím, studuji trochu jiný obor než je na normálních výšce (umělecký) a myslím, že by takhle výuka opravdu vypadat neměla. Nehledě na to, že už mám dost ponižovaní mojí práce a stylu. Potřebuju si v sobě i ve svém okolí urovnat pár věcí a s touto školou není na nic čas.
V létě se chci hlásit na jinou školu v rodném městě. Jenže nevím co mám dělat ten celý letní semestr. Uvažovala jsem, že prostě a jednoduše přestanu do školy docházet, ale v ročníku nás je jen 8 a i když nepřidete jeden den, už je z toho problém. Ráda bych se zeptala, jestli někdo řešil podobný problém s přerušením studia.
Do práce mě asi jen na 3 měsíce nevezmou. Mám se potom přihlásit na pracák? A můžu při tom chodit na brigádu?

• Nahlásit
  • Citovat

Reakce:

15.1.20 08:22