Přítel ještě nechce miminko

22.7.11 16:55

Přítel ještě nechce

Ahojky, tak jsem se před pár dny zase chytla s přítelem. Kdykoliv se ho zeptám na to, kdy si pořídíme miminko, tak mi řekne, že za rok (už to trvá dva roky). Tak jsem se naštvala a řekla mu, že od zítra vysazuji antikoncepci a hotovo… Samozřejmě jsem mu lhala, antikoncepci mam ještě na dva měsíce a nevím, zda si mám pak pořídit novou či ne… Jako bydlet máme kde, práci máme oba dobrou, jsme spolu tři roky a myslím, že vždycky se najde něco, proč si dítě nepořídit, nejdřív to bylo, že musí vyplatit sestru z domu, pak rekonstrukce podkroví a teď, že musím dodělat školu… Je mi 27 a studuji dálkově VOŠ (jeden víkend v měsíci)a mám před sebou poslední rok. Příteli je 41 a už mě to čekání vážně nebaví… Jé, to jsem ráda, že jsem se z toho vypsala :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20557
22.7.11 16:58

To nevypadá dobře. Chlapa nutit do dítěte se nevyplácí. On už nějaké dítě má?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
298
22.7.11 17:03

Me taky rikal,ze zatim nechce. A ted se tesi. Ale pokud mu je 41 a na dite se necejti,asi bych nenutila. Sex se stane povinnosti a utrpenim a odcizite se.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2292
22.7.11 17:04

Ahoj,já když příteli prvně řekla že bych chtěla mimi tak na mě koukal jak kdybych spadla z višně,dost ho to zaskočilo,ale po pár dnech se mu to rozleželo a nakonec nadšeně souhlasil:) ale upřímně kdyby mi to pořád oddaloval tak bych sním asi být nemohla,rpo ,mě je založení rodiny na prvním místě,a kdyby přítel nechtěl tak by to bohužel byl nejspíš konec

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3400
22.7.11 17:53

A on už nějaké děti má? No můj také říkal, že ještě počkáme a osud tomu chtěl jinak :lol: V první chvíli byl zaražený, asi tak dva dny a teď je to on kdo pořád chodí kdy už budem nakupovat a tak, až mě s tím někdy štve :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1653
22.7.11 17:57