Problémy s menstruací

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
5924
30.6.15 20:25

@ilusionist
Pokud máš problémy se srážlivostí krve a doktor o tom ví, tak by ti odběr měl udělat, ať vé co s tebou dělat. Tě přece nenechá čekat až ti cysta prdne a k tomu tak blbý cyklus.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
ilusionist
30.6.15 20:28

@Marcelka146
On mi tvrdí, že už se krev nedělá kvůli srážlivosti ale kvůli játrům. Fakt asi přejdu na jinou gyndu, u něj to fakt nikam nevede. :mrgreen: :zed:

• Citovat
  • Upravit
9374
30.6.15 20:35

@ilusionist Změň gyndaře. Nebo pokud máš dobrého obvoďáka, tak bych mu své problémy taky řekal a to by snad i on mohl udělat odběr a nějaké testy. Já jsem se svojí praktickou lékařkou řešila víc věcí než na gyndě, protože tam nic moc neřešili :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
ilusionist
30.6.15 20:38

Děkuju, holky. Když už mi něco je tak radši jedu do Krče na ambulanci, než ke svýmu. Navíc mi přijde že je krvelačnej, protože by mě furt posílal na operace. A mýmu obvoďákovi se to taky dvakrát nezdá :twisted:

• Citovat
  • Upravit
5924
30.6.15 20:40

@ilusionist
Ano, krev na játra se bere v případě antikoncepce, ale aby ti tu antinu mohl napsat, tak v tvém případě, skrz tu trombozu, by ti měl nabrat i na srážlivost.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
ilusionist
30.6.15 20:43

@Marcelka146
Když to vezmu zpětně, vyšetření před určením antikoncepce netrvalo ani 5 minut - neřešil rodinnou anamnézu, krev, nic. A když jsem mu řekla o tom problému, hned mi napsal jinou že mi prej jenom „nevyhovuje“…

• Citovat
  • Upravit
5239
30.6.15 20:47

Ahoj, tak y cekam na ms..uz nekojim a mam pripravenou antikoncepci..uz 3 tyden furt nic..a teplota je furt 36,5 az 36,7..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5924
30.6.15 20:50

@ilusionist
Tak to je na změnu doktora.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5924
30.6.15 20:51

@Jitus.Slavickova