Proč si nevezmete hypotéku?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.01.18 14:22
Proc si nevezmete hypoteku?

Prosim o anonym, jelikoz jsem tu vcelku proflakla a budu mluvit o konkretnich lidech kolem me, aby se nekdo nepoznal ;)
Chci jen predem rict, ze nikoho nekritizuji, at kazdy bydli jak uzna za vhodne, jen se chci asi vyzpovidat z toho, co se deje uz xlet kolem me/nas.
S manzelem jsme spolu pres deset let, mame dve deti. Dali jsme se dohromady mladi, jeste studujici, s holou zadnici :) jelikoz jsem sama (jedinacek) a mam pomerne mlade rodice, kteri znaly meho manzela drive nez ja, zrekonstruovali jsme si druhou část domu (proporcne byl nastaven jako dvougeneracni) a jiz desatym rokem tady bydlime v oddelenem 4kk jen se spolecnou zahradou.
Vztahy jsou celou dobu v poradku, energie se plati zvlast, veci na zahrade a na domu zvenci napul. Manzel ma pekny příjem, ja jsem zatim doma- to rikam proto, ze bychom lidove receno na hypotéku s prijmem v pohode „dosahli“ale na m se nechce se zavazovat, kdyz vlastne nemusíme…uvítala bych jeden pokoj navic, to urcite, ale bez toho dokazu fakt zit. Jenze vesmes vsichni kamaradi a znami kolem nas maji vysoke hypoteky a ac treba meli moznosti ubrat z naroku na velikost domu, cenu kuchyne (300tisneni problem) atd neudelali to a vzali si strop na co dosahli ikdyz prijmy patri do nizsiho prumeru. Vetsina z nich ma problemy se splacenim, setri na obleceni a jidle atd. Nekdy to bez hypo nejde,.toje jasne, ale me uz unavuji ty vecne. otazky: proc proboha mejdete do sveho? Vzdyt na to mate, ne? Manzel odpovidauz po svem-rodice starnou a pra ce kolem domu fura a kdy by to delal…odpoved co vam.je do toho, muzete byt ve svem? :roll: takze tak, asi an nevim co po Vas chci…radu jak odpovidat, nazor? Diky :palec:

Stránka:  1 2 3 4 5 Další »

Reklama

Reakce:

Paola21