Právní poradna pro odškodnění a náhradu škody
Mgr. Petr Novák
Požádat o roční zúčtování šlo do 15.2. Pokud jsi to neudělala, teď už jedině podat si sama daňové přiznání. Budeš potřebovat potvrzení o příjmu z obou zaměstnání. Zda bude něco vráceno a kolik nelze bez konkrétních info napsat.
@Hanula1212 a zaměstnavatel nedělá roční zúčtování automaticky? Nejsem si už jistá, zda jsem ho podepisovala, ale tuším, že ano a nechci se hloupě ptát ![]()
Ne nedělá. Do 15.2. musí o zúčtování zaměstnanec požádat a doložit veškeré podklady. Zaměstnavatel nemůže vědět, jestli nemá zaměstnanec povinnost podat přiznání.
@Hanula1212 všude jinde mi tedy daňové přiznání dělali zaměstnavatelé bez toho, aniž bych je o něco žádala. No budu se tedy muset zaměstnavatele zeptat.
Děkuji za odpověď.
@Hanula1212 všude jinde mi tedy daňové přiznání dělali zaměstnavatelé bez toho, aniž bych je o něco žádala. No budu se tedy muset zaměstnavatele zeptat.
Děkuji za odpověď.
@Mithiela píše:
@Hanula1212 všude jinde mi tedy daňové přiznání dělali zaměstnavatelé bez toho, aniž bych je o něco žádala. No budu se tedy muset zaměstnavatele zeptat.
Děkuji za odpověď.
Nedělali, akorát ty ses nejspíš ani nenamáhala přečíst, co vlastně podepisuješ.
Přesně jak píše @j.a.n.i1 . Asi sis to prohlášení pořádně nepřečetla. To by si žádný zaměstnavatel nedovolil.
@j.a.n.i1 myslela jsem si, že stačí podepsat růžový papír na daňové přiznání, že to je ono.
Ten růžový papír byl zřejmě Prohlášení k dani, které obsahovalo i žádost o provedení ročního zúčtování
jsem na nemocenské od září ,ted jsem podepisovala daně,jasně,že mi něco vrátí-kolik…a jakým způsobem-firma to přepošle na můj účet