Prosba studenta o vyplnění 2 minutového dotazníku

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
6
27.11.21 14:40

Prosba studenta o vyplnění 2 minutového dotazníku

Zdravím všechny maminky,
jsem student VŠ MENDELU v Brně a chtěl bych Brňáky a Brňačky poprosit aby vyplnili krátký formulář o třídění odpadu.
Pokud netřídíte, nevadí ba naopak potřebuji i ty co netřídí :)
Zabere to cca 2 minuty - jedenáct otázek, 9 z nich pouze klikacích.

PS: Je tam otázka na jaké ulici bydlíte, pokud je pro Vás toto info příliš osobní, napište tam městskou část.

Formulář: https://forms.gle/…DVDUWgDnuC59

Mockrát děkuji,
Petr.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12856
27.11.21 14:47

Taky jsi tomu mohl věnovat o 2 minuty déle a udělat to pořádně a ulehčit si práci. Proč musím vypisovat co třídíme, když můžeš udělat jednoduchý zatrhavaci seznam a bude se ti to snadno vyhodnocovat. To samý u těch důvodu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8233
27.11.21 14:51

Může mi někdo vysvětlit, co je „VŠ Mendelu“?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6
27.11.21 15:00

@Cenarius prominte :) veci co se daji tridit je spousty a nechtel jsem na neco zapomenout.
Kazdopadne mate pravdu

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6
27.11.21 15:01

@Alriga mendelova univerzita v brne, konkretne provozne ekologicka fakulta.
Pokud vas zajima o jaky projekt jde - Jsou to geodata a zajima nas jak moc ma dostupnost tridicih kontejneru vliv na trideni

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1969
27.11.21 15:26

Bohužel, je mi míň jak 30. Bé. :,(

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1969
27.11.21 15:29
@Fouss píše:
@Cenarius prominte :) veci co se daji tridit je spousty a nechtel jsem na neco zapomenout.
Kazdopadne mate pravdu

Tak je tam vypíšu a dá se tam přidat: jiné -jaké. Ten dotazník ti má ulehčit práci. Ne, že nakonci budeš sčítat na kalkulačce papír + papýr + papir

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32812
27.11.21 15:35