PROSINEC 2007

Napsat příspěvek
Velikost písma:
20647
12.1.09 17:57

Matýsek spinká… Asi byl unavený z té herničky a zoubky ho bolí, tak jsem ho uspala. Jsem zvědavá, jak dlouho bude spát.

Jiřko - dík za info…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19296
12.1.09 17:57

Krátce před půl čtvrtou psala Terezka ,že už jsou na lodi směr domuuu,ale mají už 2,5 hodiny zpoždění.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14083
12.1.09 18:07

Jiřko a Petro - díky za tipy na akce.

kačko - už jste se přehlásili k nové Dr??? Tady ordinuje jedna Dr. která ordinuje i v Ondřejově, tak jestli náhodou nechodíte taky k ní. Chtěla bych sehnat nějaké info o ní než se přehlásíme.

next - máme body 86 a jsou fakt příjemná

tak jsme dneska byli na katastru a u notáře v Praze a už jsme nestihli ten ČEZ o 5 minut. Tak tam zítra musím sama, už po 3.. Vždy nám něco chybělo.

tak se mějte

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11339
12.1.09 18:27

Next - holky, jsem nextový laik :oops:, jak jsou na tom s velikostmi? Mám objednat jarní/letní oblečení pro 12-18 měsíců nebo radši 18-24 měsíců, když je Ondra vyšší než Robinek nebo Mates? Díky. A bodýčka nebo overálky? Bodýčka z C&A vel. 86 jsou mu už nadoraz a overálky na spaní z Intersparu apod. musí mít 92, ale kalhoty mu obecně stačí i pro 9-12 měsíců, tak fakt nevím :?.

Kačko, Radko, díky za reakce ohledně té zábrany. Zeptám se po sousedech s miminy 8).

Ondra se zamiloval do klouzačky (dostal ji k vánocům). Zatím se mu nic nestalo, ale bojím se, že je to jen otázka času. Vyleze po schůdkách nahoru, tak si stoupne a culí se :roll:. Asi ji budu muset uklidit.

Jak moc jste teď s dětmi venku? Ondra byl asi 3 hodiny (z toho 1,5 hodiny spal) a Honzík 2,5 hodiny (z toho hodinu v kočáru spal). Není to moc, když mají tu rýmu?

Kitty, Ondra taky maminku u počítače nemůže :P, to hned řve nebo mi leze na klín a hned vyndavá klávesy z notebooku.