Reklamace - kamenná prodejna

318
29.7.13 21:08

Reklamace - kamenná prodejna

Ahoj děvčata, jdu s prosbou, kdo máte zkušenosti – potřebovala bych rychlou radu – koupili jsme židle v kamenném obchodě u jednoho českého výrobce s dlouhou historií  Půlku ceny jsme zaplatili při objednávce, druhou po dodání židlí – vyrábí na základě objednávky. Dvě z nich jsme hned reklamovali – světlý flek na tmavém sedáku, hrboly pod lakem (nechápu, jak mohly vůbec projít nějakou výstupní kontrolou). Dodali nám tedy židle nové – a opět - z těch dvou nově dodaných měla jedna zase kaz – opět jsme tedy reklamovaly. Nyní nám reklamaci zamítli, s tím, že prohlubeň, kterou máme za vadu, je přirozená vlastnost dřeva. Židli nám tedy z důvodu kazu nevymění, protože je dle nich bez kazu. (Židli nechci, má prohlubeň, ostatní nemají, je to židle skoro za 5.tis!). Jde mi o to, jestli můžu odstoupit od smlouvy a chtít, aby mi vrátili peníze…Prostě zboží vrátit? Koupili jsme sice v kamenné prodejně, ale nemohli jsme si zboží dopředu prohlédnout. Mám nějakou oporu v zákoně? Předem díky za radu! 

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

36560
29.7.13 21:28

Pracuji na reklamacich… zbozi lze vratit do 30dnu bez udani duvodu.. neporusene v orig. obalu… ovsem zalezi jak se k tomu vyjadruji oni… popripade se odvolat na jejich manazera ci vedouciho…

Vim ze vetsinou se vyrobce odkazuje na „mechanicke poskozeni“

Je to pak slovo proti slovu - prislo poskozene, nebo si to zakaznik poskodil sam…to uz nikdo ovsem nedokaze…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
29.7.13 21:29

Jako nabytkař ti muzu klidne poradit, protože to je jejich vina, to dřevo je konstrukčne opracováva, tj, brousí vrta a dohladuje povrch! nesmí tam byt prohluben či jiny defekt

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
29.7.13 21:30

Chci se zeptat není to Thon?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
nikol.ondrášovka
29.7.13 22:09
@Monny píše:
Pracuji na reklamacich… zbozi lze vratit do 30dnu bez udani duvodu.. neporusene v orig. obalu… ovsem zalezi jak se k tomu vyjadruji oni… popripade se odvolat na jejich manazera ci vedouciho…

Vim ze vetsinou se vyrobce odkazuje na „mechanicke poskozeni“

Je to pak slovo proti slovu - prislo poskozene, nebo si to zakaznik poskodil sam…to uz nikdo ovsem nedokaze…

to neplatí pro všechny bohužel, většinou jen pro eshopy a tesca, kauflandy atd, prostě firmy které to mají v provozních podmínkách nebo tak něčem

  • Nahlásit
  • Citovat
36560
29.7.13 22:21

@nikol.ondrášovka tak i tento obchod musi mit nekde obchodni podminky… ve kterych se uvadi moznost vraceni zbozi :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
nikol.ondrášovka
29.7.13 22:23

@Monny treba je mozna jen reklamace, co by pak delali s tema zidlema, nekdo si je necha vyrobit podle sebe a pak je nechce a oni co pak s nima :nevim: zalezi jestli zakladatelka cetla nejake podminky :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
1416
29.7.13 23:01

Ahoj, nevím jestli pomůžu ale přímo v reklamacich pracuji a uz hodne dlouho :-)..bohužel, zákon přímo v tomto za tebou nestojí, musel by to byt nákup přes telemarketing ( telefon, internet, door to door a podobne) v takovem případě je pro tebe zakona lhůta pro vracení zboží bez udání důvodu…pokud ti nechtějí reklamaci uznat, musela bys přes soudního znalce ( ne soud klasicky) mít zprávu o tom, ze zakoupené zboží má opravdu vady, v takovem případe ti musi výrobce proplatit soudního znalce ( dnes do par stovek) a samozřejmě vrátit peníze..Pozor ale, většina výrobců v takovem případe chce vrátit celý komplet zboží ( př. Cely set židlí), a to ze musejí byt (mimo tu vadu) v top stavu asi ani nemusím psát, stačil by jiny skrabanec, který neni uvedeny v reklamacni správě a uz by se ti vse řešilo mnohem hůř, dokonce by ti nemusel ani vrátit peníze :-(.Bohužel dnes si spousta lidi mysli, ze na vse co koupi ma automaticky ze zakona nárok vrátit ( nemyslím ted tebe :-) ) ale tak to opravdu není, jedine, jak uz tady někdo psal, musel by to mít přímo výrobce uvedeny ve výrobních a všeobecných podmínkách, znám spoustu obchodu kde ti zboží vrati třeba do 14 dnů od koupi, ale to je jen čistě dobrá vule prodejce a nikoliv povinnost. Přeji hodne štěstí při vyřízení!! :-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2
24.5.14 19:52

…dobrý večer…chci se zeptat…snad někdo poradí…koupila jsem si boty a sla jsem je vrátit…důvod byl ten…že boty barvily…to…že jsem měla ponožky černý..to bych snad i překousla..ale..že jsem měla nohy černý..a že to nešlo jen tak umýt…tak to mi fakt vadí…boty stály 4000..možna když bych koupila někde u vietnamců..tak to bych ještě pochopila…ale fakt mě to naštvalo..boty jsem reklamovala a bohužel..na reklamaci je mě měli měsíc a pak řekli..že to neuznají..tak jsem koukala jako blázen..byl to obchod v Praze v pasáži RŮŽE…čekala jsem jiný přístup..nevím co dělat dál..boty si vždy kupuji kožené…ale nikdy se mi tohle nestalo…možná když hodně prší..tak je někdy ponožka špinavá..ale že nemůžu umýt nohy… 8o tak to se mi nikdy nestalo…nemáte radu…Iveta

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
58808
24.5.14 19:58

@IVETIKA máš možnost nechat udělat na boty znalecký posudek, pak to vzít přes soud :think: pokud vyhraješ, tak firma Ti bude muset reklamaci uznat, zaplatit soud, soudní výlohy, znalce atd..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3285
24.5.14 20:01

@IVETIKA Zkus radu přes „ochranu spotřebitelů“ a s odpovědí tam zajdi znovu. To je děs, co si dneska dovolí za takové peníze.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16744
24.5.14 20:06

Takhle drahý boty barví? 8o 8o hodila bych jim je na hlavu :cert: kamarádka si koupila drahej kabát a on jí barvil kabelku, jenže to koupila někde v Praze, takže už to tam reklamovat nejela

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
39368
24.5.14 20:12

Kolikrát stačí nesouhlas s výsledkem reklamace a utrousit púoznámku o znaleckém posudku a ČOI a prodejce couvne.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2599
24.5.14 20:12

Jestli se chceš tahat po soudech tak to zkus…nebo bych ti poradila přípravek proti barvení obuvi fix color, color stop

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2
24.5.14 21:41

…nechci se nikde tahat po soudech…ale fakt mě to štve…a hlavně překvapilo…moc vám děkuji za čas…hezký večer Iveta

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama