Reklamace prostřednictvím internetového formuláře

2250
18.4.16 11:56

Reklamace prostřednictvím internetového formuláře

Ahoj, nevíte prosím někdo, jak se počítá lhůta při podání reklamace prostřednictvím formuláře na internetových stránkách prodejce? Nechce se mi to hledat :oops: Konkrétně 9.4. jsem odeslala reklamační formulář, obchod mi obratem potvrdil na mail jeho přijetí. Píšou tam: „Vážený zákazníku, děkujeme Vám za vyplnění údajů potřebných k zahájení řešení reklamace. Vaše reklamace ke kupní smlouvě číslo 3384121 byla odeslána na zákaznický servis Vámi zvolené prodejny. Pracovníci zákaznického servisu Vás budou kontaktovat.“ Jde mi o to, jestli lhůta pro vyřízení reklamace běží od toho 9.4. nebo jestli bude reklamační řízení nějakým způsobem teprve zahájeno (až mě bude někdo kontaktovat). Díky moc :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
426
18.4.16 12:01

Logicky bych řekla, že to je od podání té reklamace. TAkto by se prostě nemuseli ozvat vůbec a tedy by žádný termín na ukončení reklamace nebyl třeba. Jinak by to mělo být sepsáno v novém OZ .

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
afghani
18.4.16 13:46

@Martinik pocita se od data odeslani reklamace

  • Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat