Reklamovaný notebook - neopravená chyba

1952
30.7.13 18:34

Reklamovaný notebook-neopravená chyba

Ahoj všem..mám takový problém…koupila jsem si notebook a asi za týden se mi na displeji začly tvořit šedé čáry…tak jsem ho zreklamovala a vrátili mi ho, ale notebook má pořád tu stejnou chybu :zed:… navíc mi ho nestlihli vrátit v zákonné lhůtě..prodejce mi nabízel vrácení peněz, ale notebook jsem potřebovala, tak jsem si ho vzala zpět s jednodenním zpožděním…zajímalo by mě, jak se taková věc řeší? znovu reklamovat? :nevim:…už mě to fakt nebaví…musím jezdit do jiného města a už teď mě to stojí další peníze…ach jo :pocitac:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

5929
30.7.13 19:04

No to nevím, já bych brala ty peníze hned zpět, koupila si za ně jiný notebook a byla ráda, že jsem se toho poruchovýho šmejda zbavila.
Nám zas padá OS, máme 8, a na software je záruka jen půl roku prý (nemám to ověřené)…
Nejlépe mi vždy poradili na SOS sdružení ochrany spotřebitelů, tak se zkus obrátit na ně. ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9128
30.7.13 19:17

A co ti napsali? Že závadu opravili?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16848
30.7.13 19:24
@zvědavá borůvka píše:
No to nevím, já bych brala ty peníze hned zpět, koupila si za ně jiný notebook a byla ráda, že jsem se toho poruchovýho šmejda zbavila.
Nám zas padá OS, máme 8, a na software je záruka jen půl roku prý (nemám to ověřené)…
Nejlépe mi vždy poradili na SOS sdružení ochrany spotřebitelů, tak se zkus obrátit na ně. ;)

Blbost. Mě taky zlobil windows, notebook mi vyměnili po X opravách za nový asi 3 týdny před skončením záruky. 2leté! a ještě jsem si diktovala podmínky, chtěla jsem stejně kvalitní hardware, ale vyšel „dráž“ než jsem koupila ten původní :palec: Jinak perfektní službu nabízí acer, zadáte si požadavek přes net či tel. a oni si ho vyzvednou a zase přivezou. Většinou mi ho vrátili max do 3-5 dnů :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3434
30.7.13 19:27

@MonikaN.89 Můžeš jim to dát znovu jako reklamaci opravy, pokud se 3× objeví stejná vada, musí ti vrátit peníze.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5929
30.7.13 23:16

@araw
My máme Lenovo z Electroworldu, prvně spadl systém do měsíce od koupě, tak jsme to chtěli reklamovat a místo toho si ho nechali měsíc tam, a vrátili nám ho s tím, že reklamace byla zamítnuta, že byl „jen“ obnoven systém.
Podruhé co to spadlo, jsme tam jeli zas a borec tvrdil, že software není jejich chyba a že na ten se záruka nevztahuje, tak než abychom ten notebook nechávali měsíc tam, tak jsme si ho vzali a nahodili ho sami.
Což o to, nahodit to umíme, ale není to normální aby během půlroku dvakrát spadl systém, při tom prvním jsme přišli i o data, a v Electroworldu po nás chtěli pětikilo za záchranu dat, podle mě když je to v záruce tak by to mělo být zadarmo. No prostě, kdybych mohla, tak jim tenhle notebook tam nechám a beru peníze. Ta „paní“ na tom reklamačním… jak já ji nesnáším… :pocitac:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5929
30.7.13 23:22
@Z.jev píše:
@MonikaN.89 Můžeš jim to dát znovu jako reklamaci opravy, pokud se 3× objeví stejná vada, musí ti vrátit peníze.

Přesně tak, tohle mi řekli na tom sdružení spotřebitelů. Ale ještě jsem se nezeptala jestli se to vztahuje taky na OS v tom notebooku.
Btw. začínám z nich být paranoidní a mám pocit, že by si „vymysleli“ něco jiného, jen aby to nebylo třikrát to samé, aby nemuseli vracet peníze. V tomhle jsem už prostě nedůvěřivá. :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3434
30.7.13 23:35

@zvědavá borůvka Jestli se nepletu, u různých závad ti po čtvrté reklamaci tak jako tak musí vrátit peníze. Jestli se to vztahuje na OS nevím, ale předpokládám, že ti dodali notebook i se softwarem, takže to je jejich chyba. Oni se to snaží uhrát, obzvlášť v těch velkých obchodech, ale většinou stačí zmínit ČOI a je klid.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5929
30.7.13 23:39
@Z.jev píše:
@zvědavá borůvka Jestli se nepletu, u různých závad ti po čtvrté reklamaci tak jako tak musí vrátit peníze. Jestli se to vztahuje na OS nevím, ale předpokládám, že ti dodali notebook i se softwarem, takže to je jejich chyba. Oni se to snaží uhrát, obzvlášť v těch velkých obchodech, ale většinou stačí zmínit ČOI a je klid. Taky to vždycky nejdřív řeším s SOS :palec:

Tu první reklamaci nám zamítli s tím, že si máme vyzvednout opravený a funkční notebook, že mu vůbec nic není a na nás se dívali jak na blbečky. To je těžký s něma. ČOI je výborný nápad :potlesk: Ještě, že existuje i to SOS. Až se hodně nas**u, tak jim v tom Electroworldu udělám tóčo :pankac:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3434
30.7.13 23:49

@zvědavá borůvka Co vím, tak zrovna v obchodech typu Electroworld, Okay apod. se celkem často snaží z reklamace nějak vykroutit. Jenom by mě zajímalo, jestli to na těch reklamacích mají nařízené z vedení nebo jsou tak aktivní sami od sebe :lol:
Jestli u toho noťasu obnovovali systém, tak bych z toho vyvodila, že mu něco bylo, ne? Nebo obnovili systém jenom tak, aby se neřeklo?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5929
31.7.13 00:25

@Z.jev
Já ti ani nevím, ale jedno vím jistě, v Electroworldu už nikdy nic nekoupím. A v nejbližší době se stavím do SOS poradny a proberu to tam s něma.
Nejradši bych ten notebook při příštím spadnutí nebo poruše dala nezávislému znalci, který se na to podívá a napíše mi papíry, co tomu je, aby se tam nemohli vykrucovat a tvrdit, že tomu vlastně nic není. :cert:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16848
31.7.13 06:06
@zvědavá borůvka píše:
Přesně tak, tohle mi řekli na tom sdružení spotřebitelů. Ale ještě jsem se nezeptala jestli se to vztahuje taky na OS v tom notebooku.
Btw. začínám z nich být paranoidní a mám pocit, že by si „vymysleli“ něco jiného, jen aby to nebylo třikrát to samé, aby nemuseli vracet peníze. V tomhle jsem už prostě nedůvěřivá. :think:

Měla jsem to stejné, taky řekli, že se na OS záruka nevztahuje, zavolala jsem si na linku Microsoftu, protože někdo za něj odpovídat musí a tam mi řekli, že za něj odpovídá prodejce notebooku. Dvakrát mi uznali chybu systému, potřetí vyměnili základovku, počtvrté už si napamatuju a po páté jsem jim napsala, že po 4 různých chybách mám nárok na vrácení peněz, to mleli, že je to teprve 3 chyba :cert:, ale uznali ho jako neopravitelný. No a pak se jen snažili, abych si vzala nový acer, nechtěla vrátit peníze. Je fakt že za vrácené peníze bych nekoupila notebook v takové kvalitě co mám :lol:, tak jsem s tím neměla problém. Ale zkoušeli, nejprve nabídli „šunku“, vlastně v hodnotě původního, smůla, chtěla jsem hlavně neintegrovanou grafiku a jiné věci, tak museli nabídnout dražší :pankac: :pankac:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16848
31.7.13 06:07
@zvědavá borůvka píše:
@Z.jev
Já ti ani nevím, ale jedno vím jistě, v Electroworldu už nikdy nic nekoupím. A v nejbližší době se stavím do SOS poradny a proberu to tam s něma.
Nejradši bych ten notebook při příštím spadnutí nebo poruše dala nezávislému znalci, který se na to podívá a napíše mi papíry, co tomu je, aby se tam nemohli vykrucovat a tvrdit, že tomu vlastně nic není. :cert:

Hlavně bacha, ať se ti do něj nikdo nehrabe. Protože pak by jsi mohla přijít o záruku. :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5929
31.7.13 09:20
@araw píše:
Měla jsem to stejné, taky řekli, že se na OS záruka nevztahuje, zavolala jsem si na linku Microsoftu, protože někdo za něj odpovídat musí a tam mi řekli, že za něj odpovídá prodejce notebooku. Dvakrát mi uznali chybu systému, potřetí vyměnili základovku, počtvrté už si napamatuju a po páté jsem jim napsala, že po 4 různých chybách mám nárok na vrácení peněz, to mleli, že je to teprve 3 chyba :cert:, ale uznali ho jako neopravitelný. No a pak se jen snažili, abych si vzala nový acer, nechtěla vrátit peníze. Je fakt že za vrácené peníze bych nekoupila notebook v takové kvalitě co mám :lol:, tak jsem s tím neměla problém. Ale zkoušeli, nejprve nabídli „šunku“, vlastně v hodnotě původního, smůla, chtěla jsem hlavně neintegrovanou grafiku a jiné věci, tak museli nabídnout dražší :pankac: :pankac:

Dobře ty :potlesk:
Oni jsou vychcaní, oni nám předali jakýsi protokol, že se nejednalo o reklamaci, konkrétně „reklamace zamítnuta“ a vrátili nám ale funkční notebook.
Takže z jejich strany žádná reklamace nebo oprava v podstatě neproběhla (papírově) a z naší strany nemáme tu reklamaci (na papíře) do počtu (musí být tři abychom dostali peníze zpět). Takže asi utřem nos, resp. jak je donutit aby to zapsali jako reklamaci… Oni moc dobře věděli, že tohle (spadnutí OS) se stane ještě několikrát, a tak si to pojistili, je to hra o čas (ještě rok a půl do konce záruky). :cert:
Když jsme notebook kupovali, tak nás ten kluk-prodejce skoro až přemlouval abychom si si za dva litry koupili o jeden rok prodlouženou záruku a když jsem ho poslala do pr…, že prostě nechci a nemám zájem, tečka. Tak se tvářil nasraně (asi z toho mohl mít dobrou provizi či co), stejně tak nás nutil si koupit antivir, s tím jsem ho taky poslala do pr. :P, že si přes net mohu koupit levnější nebo stáhnout zadarmo Avast. :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5929
31.7.13 09:25
@araw píše:
Hlavně bacha, ať se ti do něj nikdo nehrabe. Protože pak by jsi mohla přijít o záruku. :think:

Njn, vím.
To je těžký, jak pak má zákazník papírově prokázat závadu, aniž by nestranný znalec do toho laptopu vlezl…
Hezky to mají ti obchodníci zařízené… :(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama