Rozumíme si jen u moře

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
kacenka205
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.08.19 07:54
Rozumíme si jen u moře

Ahoj ženy, vím, že je to vtipný nadpis, ale bohužel jsem vypozorovala, že to je i pravda.
Mám 3 letý vztah, oběma nám je 25, měli jsme sice před rokem pauzu, ale nevydrželi jsme to bez sebe.
Jde o to, že přítel má hodně psychicky náročnou práci, dělá ředitele pobočky, takže odjíždí v 6 ráno, přijíždí v 5 večer, vím, že to má kupa z vás horší. Já studuju vš, do toho brigády, takže nervy ze státnic apod.
Vím, že proto, abyste si odpočli, se jezdí na dovolenou, ale přijde mi, že jsme vždy nejvíc zamilovaní jen tam, což je blbý, když to je jednou za pul rok. Teď jsme třeba byli Itálii, vše krásný, žádný starosti jsme neřešili, jen výlety moře. Měla jsem tam taky furt chuť na sex, teď zažívám opak.
Dovolená skončila a začalo vše zase hektické, přítel jezdí z práce pozdě, byl utahaný, já začala řešit, kde nechal v bytě nepořádek. Možná to ovlivňuje i fakt, že dočasně bydlíme v polozopadajícím se studentském 1kk, ale už máme zajištěný nový byt.
Včera jsem se snažila ho vytáhnout na procházku, ještě on se celou cestu tvářil jak boží umučení, že je unavený z práce, já měla PMS, takže mě to strašně naštvalo a problém byl na světě :lol:
Je to normální nebo se prostě musíme naučit nějak ventilovat stres?

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
stinga
Echt Kelišová 8489 příspěvků 15.08.19 07:57

@kacenka205 ventilovat stres ne, spíš se uklidnit a být víc tolerantní

Majinka7
Zasloužilá kecalka 930 příspěvků 15.08.19 08:04

No ja se mu nedivim, ze se mu nechce, kdyz je unaveny z prace, je fajn, ze alespon na te dovolené si odpocine a uzivate si to, nekdo nema ani to. :nevim:

Wanheda
Stálice 95 příspěvků 15.08.19 08:06