Samostudium AJ na RD začátečník. Najdu parťačku?

Lucieus
5.3.16 21:39

Samostudium AJ na RD začátečník. Najdu parťačku?

Ahoj všem :mavam:, co chtějí a nebo studují Angličtinu doma. Jsem tedy věčný začátečník a ráda bych k sobě někoho, kdo má stejný problém a nebo chce začít ;) Uvítám jakou koliv radu ohledně učení doma. Kurzy nenavštěvuji.

Já začala gramatikou, kterou používám i v příkladových větách. Dělám si výpisky a opakuji si to nahlas. Učím se podle internetové stránky Help for English :pankac: Nějaké menší základy mám :oops: ale takové, abych mohla bez problému mluvit. Zatím bych to chtěla dotáhnout na maturitní úroveň a po tom se uvidí co dál :lol:

Je tu někdo takový, co by si rád psal a radil co a jak dál?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

11942
5.3.16 23:19

Ja uz umim, ale mam radu - mne hodne pomahaly pisnicky - nejdriv poslouchat s textem, pak kdyz jsem umela lepe jsem si je poustela a pokousela se text napsat, pak dohledala neznama slovicka… Ucis se tak slova i gramaticke jevy v kontextu, navic ta hudba k tomu podle me pomaha si je pamatovat, trenujes posluch, porozumeni…a pak samozrejme zpivat a zpivat, na procviceni vyslovnosti a ohebnosti jazyka :D Akorat to chce vybrat nejake rozumnejsi, tvrdy rap plny slangu asi nebude uplne ono :D A jako obcas ta gramatika pisnickach dostava na frak, ale jsou i vyborne na urcite gramaticke jevy… Nas tak ucila i ucitelka na jazykovce, treba Beatles maji vybornou pisnicku na 2. kondicional :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15
5.3.16 23:27