Šetřim a tloustnu

Anonymní
16.4.20 21:15

Setrim a tloustnu

Ahoj -nastal u me problem. Diky vsem udalostem poslednich tydnu a nizsimu rodinnemu prijmu setrim. Na jidle-a hlavne k sobe. Tak-pr.na veceri uvarim vejce, detem dam bilek ( zloutek neji),manzelovi udelam pomazanku a sama dojim zbyly zloutek. K obedu varim - maso podelim deti a manzel, vezmu si testoviny a omacku a maso, co deti nesnedi. Doma varim, pecu. Detem a manzelovi dam rohlik/chleba se syrem a ja dojim, co zbyde -napr. dojim stare buchty a abych mela bilkovinu, vezmu si mliko. Jim desne a zacinam tloustnout a navic mam dost hlad. Dost me to stve. Me jidlo je hlavne o pecivu, testovinach, bramborach, mliku apod. Jak se zdrave levne stravovat-s dost bilkovinama a min pecivem? Prominte za anonym-ale je to citlive a nechci, at me znami a pribuzni poznaj…

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
27061
16.4.20 21:19

Omezit i manžela? :nevim: jako obětovat se pro rodinu je hezky, ale přece nebudeš hlady. Najdi si něco o bílkovinách, jak luštěniny atd.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
53
16.4.20 21:19

Luštěniny, semínka… levna zelenina typu mrkev petržel. Cele kuře a využít kosti na vývar, proste komplet… Bude lépe, drzte se

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Pvln34
16.4.20 21:22

Jestli nemáte na jidlo, nechápem proc šetris len na sebe :nevim: mali by sa všetci dočasne trochu obmedziť :,( takto si na najlepšej ceste k zdravotným problémom..
Na snidane si môžte dať obyčajne vločky s mliekom/ jogurtom. K tomu kúsok ovocia alebo džemu. Alebo krupicu, palacinky.
Na obed ryžu a konzervu tuniaku + mrkva/hrášok. To je taka moja rychlovka, s čiernym mletým korením je to mňam. :mrgreen: cockovy prívarok + parky. Alebo husté polievky na milión spôsobov - ja robím napríklad kapustnicu, môžeš aj bez mäsa. Ja ju varím len s klobáskou, hubami a nasypem tam vždy sušené švestky a moc nám to chutná. Plny hrniec jedla za malo ;) alebo špenát a brambory.

  • Citovat
  • Nahlásit
Lynx.lynx
16.4.20 21:22

Hele ale bílkoviny nejsou jen v mlíce a vejcích. Luštěniny? Tofu? Proč neuděláš hrnec omáčky kterou si podělíte všichni mezi sebe? Dá se udělat dobrá omáčka jako boloňská a místo drahýho mletýho masa se tam dá hodit červená čočka. Proč jídlo neplánuješ?

  • Citovat
  • Nahlásit
25391
16.4.20 21:29

@Pvln34 no snažíš se poradit, ale :nevim: konzerva tuňáka fakt není levné jídlo

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20286
16.4.20 21:30

Začni jíst zdravě a místo tuny pečiva si kup kousek lepší šunky, ovoce, zeleninu. Žitný výživný chléb můžeš upéct i z kvásku, rohlíky pro děti to samé. Vyjde to nastejno a ještě zhubneš.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20286
16.4.20 21:32
@stinga píše:
@Pvln34 no snažíš se poradit, ale :nevim: konzerva tuňáka fakt není levné jídlo

KDyž to vyvážíš, tak to vyjde. Já změnila jídleníček a za jídlo jsem dávala pořád stejně. Ono do sebe necpeš prázdné kalorie a nemusíš toho sníst tolik. Třeba ta rýže s tuňákem fakt taková darda není.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
64549
16.4.20 21:37
@Anonymní píše:
Ahoj -nastal u me problem. Diky vsem udalostem poslednich tydnu a nizsimu rodinnemu prijmu setrim. Na jidle-a hlavne k sobe. Tak-pr.na veceri uvarim vejce, detem dam bilek ( zloutek neji),manzelovi udelam pomazanku a sama dojim zbyly zloutek. K obedu varim - maso podelim deti a manzel, vezmu si testoviny a omacku a maso, co deti nesnedi. Doma varim, pecu. Detem a manzelovi dam rohlik/chleba se syrem a ja dojim, co zbyde -napr. dojim stare buchty a abych mela bilkovinu, vezmu si mliko. Jim desne a zacinam tloustnout a navic mam dost hlad. Dost me to stve. Me jidlo je hlavne o pecivu, testovinach, bramborach, mliku apod. Jak se zdrave levne stravovat-s dost bilkovinama a min pecivem? Prominte za anonym-ale je to citlive a nechci, at me znami a pribuzni poznaj…

Proč setris jen na sobě? Nechápu.. Tak to zkrouhni všem, ne? Jinak zdravé a levné jsou např luštěniny, sója, rýže, tofu atd., mrkev, cukety, Brambory atd.. Z toho se dá kouzlit a přitom to není drahé ani nezdravé

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Lynx.lynx
16.4.20 21:41
@martina.se
@martina.se píše:
Proč setris jen na sobě? Nechápu.. Tak to zkrouhni všem, ne? Jinak zdravé a levné jsou např luštěniny, sója, rýže, tofu atd.

:hug: :srdce: A jaký ňamky se z toho dají udělat za pár korun?! Sojový maso když se dobře upraví? Tofu? Luštěniny? Otázkou je, jestli to bude manžel jíst..

  • Citovat
  • Nahlásit
6923
16.4.20 21:47

Vy tu všechny píšete ať ubere všem, to jako vážně? Vážně byste ubraly jídlo dětem? Já teda ne. Neodvedu si to představit, pokud by bylo málo jídla, začala bych první brát sobě, je to normální přirozený instinkt matky.
Jinak zakladatelko, je mi líto, že máte těžké časy, vař hodně luštěniny, jak tu někdo radil.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4716
16.4.20 21:59

Vážně po měsíci dojídání zbytků po rodině začínáš strádat a tloustnout? Spíš než na koronavirus a karanténu bych se zaměřila na svůj metabolismus. Většina matek jen dojíždí zbytky po své rodině a těší se zdraví.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
64549
16.4.20 22:00
@Lynx.lynx píše:
@martina.se:hug: :srdce: A jaký ňamky se z toho dají udělat za pár korun?! Sojový maso když se dobře upraví? Tofu? Luštěniny? Otázkou je, jestli to bude manžel jíst..

Asi bych se ho úplně neptala.. Pokud jsou na tom tak, že musí šetřit na jídle.. U nás tyhle věci frčí ve velkém, od omáček až přes činu atd.. Brambory na 100 způsobu..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
139
16.4.20 22:04

Ahojky. Jak holky rádi, var pro všechny a zarad nějaká levnější jidla. Například čočka, krupicová kaše, zelenina na kyselo s vejcem a bramborem nebo dušená zelenina, fazolky na smetaně, zapečené brambory, k pečivu pomazánky, zeleninové rizoto, špagety s omáčkou ( trocha mletého masa, rajčata nebo protlak..), kuskus s tuňákem z konzervy nebo syrem nebo kouskem masa a zeleninou, gulášek, kuře celé - udělám vývar ze skeletu, kuřecí prsa - z toho udělat pro všechny "činu' nebo něco na ten styl, stehna upeču třeba pro děti na jiný oběd s br kaši atd. Ono je spousty možností, abys nemusela dojidat jen zbytky. Nebo třeba kotel omáčky (houbová, rajská, svíčková, krenova) a najís se i ty. :hug: nevím co všechno tvoje děti ji nebo ne, ale určitě to dáš do kupy :hug:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17278
16.4.20 22:08
@Kfětoslava píše:
Vy tu všechny píšete ať ubere všem, to jako vážně? Vážně byste ubraly jídlo dětem? Já teda ne. Neodvedu si to představit, pokud by bylo málo jídla, začala bych první brát sobě, je to normální přirozený instinkt matky.
Jinak zakladatelko, je mi líto, že máte těžké časy, vař hodně luštěniny, jak tu někdo radil.

nemusí nutně ubrat, spíš upravit tak, aby i ona mohla mít plnohodnotné jídlo.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat