Sexuální obtěžování v práci – masérka

Anonymní
1.8.20 13:00

sexuální obtěžování v práci / masérka

Prosím o zachování anonymu.
pracuji jako masérka a jeden z klientů mě při práci začal dělat nevhodné návrhy 8o vy co děláte masérky, setkala jste se některá s něčím takovým? jak jste reagovala? já ho sjela na tři doby a vyhodila 8o nic jiného mě v tu chvíli nenapadlo.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1.8.20 13:08

Stalo. Nekolikrat. Klienta jsem naprosto klidným hlasem vyzvala, ať okamžitě odejde, že nejsem erotická masérka. Bylo to v cca polovině masáže, normálně jsem si řekla o polovinu peněz a podržela dveře, Nazdar..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
1.8.20 13:38

To je hrozný, většinou ke mě chodí na relaxační masáž ženy, občas muži, ti spíš až je něco bolí, než si jen „poležet“ ale tohle se mi stalo poprvé a dost mě to vyděsilo, no já zareagovala hodně ostře, vůbec ne v klidu, řekla jste to doma manželovi? ráda bych se mu svěřila, ale on by začal mít strach a chtěl by abych s tím sekla :roll: jenže mě baví dělat na sebe, i kvůli dětem atd je to lepší než když jsem dělala dřív v různých firmách.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
1.8.20 13:39

A navíc masírovat mě baví, prakticky i já se u toho zrelaxuju.

• Citovat
  • Nahlásit
1.8.20 13:40

Tak někteří chlapi jsou prasata a zkouší to všude… Nevím, jestli bych mu nedopatřením fest nezmáčkla koule…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3265
1.8.20 14:06

A vylozene te obtezová nebo delal “jen” navrhy?!?

Ja se s tim setkala a relativne v klidu jsem upozornila, ze si spletl podnik, a ze ne. A bylo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8054
1.8.20 14:16
@Koblizkova1980 píše:
Stalo. Nekolikrat. Klienta jsem naprosto klidným hlasem vyzvala, ať okamžitě odejde, že nejsem erotická masérka. Bylo to v cca polovině masáže, normálně jsem si řekla o polovinu peněz a podržela dveře, Nazdar..

Naopak, chtělo to zvýšit taxu 2× a říci, ať si u toho něco erotického představuje. :mrgreen: