Škodí káva?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
maminka2014
Kecalka 178 příspěvků 11.07.19 14:18
Škodí káva?

Jaký máte názor na pití kávy? Na netu se někde píše že škodí, někde že je prospěšná tak nevím co si vybrat :lol: ja jsem kafař začátečník piju kávu jen pár dni, a premyslim jestli v piti pokračovat nebo ne. Káva mi hodně pomáhá, mám dvě děti a jsem věčně unavená i když se dostatečně vyspím, jsem prostě taková ta spící panna ja se říká :lol: mám tento problem už od puberty a teď s dětmi se to zhoršilo, jsem neustále unavená a z toho pak i protivná na všechny i na děti, nic se mi nechce a celkove moc nefunguju. Ze zoufalství jsem ted začala pít kávu 2 šálky denně a je mi o dost lépe, uz si prijdu,,normalni'' :D funguju tak jak mam. Předtím už jsem zvažovala i návštěvu psychologa protože mi i cizí lidé říkali jak jsem zpomalená :zed:. Asi bych potřebovala uklidnit že je pití kávy v pořádku :D připadám si trošku jako když beru nějakou drogu neiz které nedokážu fungovat, jaký je váš názor? :mrgreen:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Lumíkovec
Zasloužilá kecalka 916 příspěvků 11.07.19 14:22

Ja cetla, ze kdyz nevypijes vic jak 4 za den, tak je to naopak prospesne :lol: piju tak 2-3 denne a blby svedomi nemam. Ona te na chvili nakopne a nevidim na tom nic spatneho :) jen si dej, kor jestli ti ocividne pomaha :)

Veru21
Nováček 1 příspěvek 11.07.19 14:23

Ahoj, myslím si, že 2 šálky rozhodně nic nezkazís.. Já piju 3, a když mám noční (12h) tak jen za tu směnu vypiju 4, abych vydržela.. Ale je pravda, že kávu miluju, piju ji hlavně proto že mi chutná… Asi jediný obavy mám z toho, jak tenhle svůj zlozvyk omezím až se mi podaří otěhotnět.. To bude asi to nejtěžší..
Ale 2 šálky, to je úplně v pohodě

Tableta
Kelišová 5294 příspěvků 11.07.19 14:26

Taky jsem začátečník, piju kávu od září. Je to super zlozvyk :mrgreen: Teď poslední tři dny si dělám cold brew ledovou kávu :srdce: