Školka - děti v zimě na hřišti?

1939
6.1.14 13:30

Školka - děti v zimě na hřišti ??

Zdravím rodiče malých školkařů a chci se vás zeptat…jak tráví vaše děti ve školce čas, kdy jsou ven?
Do září začala naše 2,5letá dcera navštěvovat školku s tím, že jsem ještě na rodičovské, ale vyzkoušíme kolektiv. Od září do konce října byla 3× nemocná z toho 1× nachlazení, 2× antibiotika (jedenkrát z důvodu angíny, podruhé z důvodu zánětu močového měchýře). Nakonec nám lékařka doporučila školku přes zimní období vynechat a zahájit docházku až v dubnu. My jsme ale školku vypověděli, protože bychom museli platit zbytečně vysoké školné (navíc navazuji novou mateřskou, tak jsem doma).
A teď k dotazu. Několikrát jsem paní učitelky upozorňovala, že pokud půjdou s dětmi ven, dcera nesmí sedět na studeném nebo prochladnout, prosila jsem je, aby ji kontrolovali, aby měla zakasaný nátělník a tričko v punčochách a nepodfukovalo jí. Všechno si speciálně psaly a tak jsem byla klidná, jenže zánět se opakoval. Po té jsme školku zrušili.
No a dnes mi volal manžel z práce, že šel kolem školky a v té zimě viděl děcka na hřišti, jak vysedávají na kolotoči a houpačkách, že „atrakce“ byly orosené, čili vlhké, mokré. Učitelky postávaly a dělaly dozor. Tak se chci zeptat, zda je to normální, protože jsme se shodli s manželem, že jsme za celou zimu neviděli, že by nějaký rodič seděl s dětmi na hřišti a nechal je sedět na klouzačce, houpačce a kolotoči :nevim: Tak je to běžné a tím pádem zdravé dítě zůstane opravdu jen to nejodolnější nebo jak si to mám vyložit? Já jsem myslela, že v zimě se chodí s dětmi na procházky a podnikají se jiné aktivity. Máte s tím prosím někdo zkušenost??
Pak je velmi těžké dát dítě do školky a nebát se o jeho zdraví, když mi lékařka řekne, že dceři se tyto záněty mohou stát chronickými a postoupit dále na ledviny. Přece nemohou rodiče neustále stopovat dění venku a mohou se snad spolehnout na selský rozum učitelek, které většinou mají doma také vlastní děti.

• načítám...