Školné - kombinované studium OSU

1297
1.3.13 17:13

školné-kombinované studium OSU

Ahoj maminky studentky. hlásím se na OSU, kombinované studium. Jediné, co jsem nenašla na stránkách je výše školného při studiu. Někde byly informace že to je do 26ti let bezplatně, tak nevím, neydá se mi to. Je mi 21 a jsem na mateřské dovolené.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3234
1.3.13 17:27

Je to bezplatné i po 26letech ;) jedině pokud už jsi někdy nějakou VŠ studovala, případně máš vystudovanou, tak tam je pak poplatek za další/delší studium. Pokud je to tvá první VŠ, tak se neplatí nic. Taky OSU studuju a 26 už mi dávno není ;)

Příspěvek upraven 01.03.13 v 17:28

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6942
1.3.13 17:28

Ahoj, s věkem by to nemělo mít nic společného. U nás (Univerzita Pardubice) se třeba platí až když přesáhneš určitou délku studia (na Bc máš třeba tři plus jeden rok), jinak je to zadarmo… zatím.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1297
1.3.13 17:39

Wow! To jako fakt? :-O já myslela že při kombinovaném studiu se nějaká částka platí…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6942
1.3.13 17:42

Zatím ještě pořád ne, ale nebude dlouho trvat a to školné zavedou… čili šup na to co nejdřív ;-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
340
1.3.13 18:22

Ano, na statnich VS se plati poplatky na dennim a kombinovanem studiu pouze za prodlouzene studium nebo za druhe a dalsi studium a nekde za cizojazycne. Jinak na veku nezalezi. Placene vetsinou byva jeste i celozivotni vzdelavani.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
68
24.10.14 21:03

Holky, nevíte jakje to teď s tím školným? Mám už magisterské vzdělání na osu a teď bych chtěla ještě bakaláře. Mám učitelství pro druhý stupeň ZŠ a teď chci učitelství pro školky. Poradíte mi některá?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Zkušenosti a hodnocení

Ahoj, tati

• (5) + 5 recenzí

Petr, Ida a miminko