Šok ve školce

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
8.3.14 08:58

Šok ve školce

Ahoj holky. Včera jsem ve školce zažila docela šok a tak se chci zeptat jestli byste to řešili. Bylo mě úplně zle a myslela jsem že učitelku zastřelím :-( Jdu si pro syna. Od určité hodiny jsou převedení do jiné třídy kde je hlídá učitelka z té třídy kam jdou, protože ta jejich odchází. Celkem jsou ve školce 4 třídy. Jelikož už bylo dost hodin, šla jsem rovnou do té druhé třídy. Tam mě řekli že tam syn není což mě teda přišlo divny, ale tak jsem se šla radši podívat do jeho třídy, tam už bylo teda zamčeno. Tak jsem se šla podívat do další třídy tam taky nikdo nebyl a u poslední jsem potkala tu učitelku která ho měla na starosti a že tam už nikdo není. Tak jsem teda vyjela kde mám teda děcko když nikde není. Vrátím se zpět do té první a hledám syna a nikdo o něm neví. ptám se holčičky co s ní kamarádíme a ani ona nic neví. Jako už mě začínalo být opravdu zle. Učitelka začla volat jeho jméno a to si s druhou která je tam asi nová ( ta ani nevěděla jak se jmenuje, děcko bych jí dobrovolně nesvěřila) říkali, tak jestli si už pro něho nepřišel někdo jinej. No to jsem myslela že tam vlítnu a dám ji facku. Nakonec ji teda napadlo kuknout na záchod a on sedí a trůní. A učitelka volá, no jasny on je tady na záchodě. Syn mě říkal že se ozíval když ho volala, ale je to za rohem a nikdo ho neslyšel. JAko chápete to? Ona vůbec neví kde má děcko ktery má na starost. Je to 4lety děcko. Byla jsem tak vytočená a nasr… A to ještě kolikrát když dojdu por něj a už je v té druhé třídě tak učitelky není, takž čekám až se milostivě někde objeví abych jí řekla že si teda syna odvádím. Vůbec ty děcka z jiné třídy nezná a to je to půl roku a chodí tam každý den. Ona by ho dala normálně úplně komukoliv kdo by pro něj došel. Co byste dělali? Mě to fakt jako sranda nepřišlo. Už jsem vymýšlela nejčernější scénáře. V pondělí to chciřešit.