Stěhování od rodičů

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Claire0
Povídálka 34 příspěvků 15.12.17 11:40
Stěhování od rodičů

Dobrý den je mi 19 let a chci se odstěhovat od rodičů, uz jsem si změnila trvalé bydliště, oběhala úřady a dnes bych jim to chtěla říct, ale vůbec nevím jak.

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

Kakika
Extra třída :D 14803 příspěvků 15.12.17 11:43

@Claire0 jdeš bydlet ke klukovi? Studuješ nebo pracuješ? Vědí (alespoň z náznaků), že jsi plánovala se stěhovat?

Claire0
Povídálka 34 příspěvků 15.12.17 11:45

@Kakika ano mam trvalé bydliště u přítele a studuju poslední ročník szs.. nevědí, jediný co tak spolu nevycházíme a moc se nebavíme

pikola
Neúnavná pisatelka 18751 příspěvků 15.12.17 11:47

Prostě řekni, že se stěhuješ. Ke komu, kdy a proč.

Claire0
Povídálka 34 příspěvků 15.12.17 11:47

@pikola asi to tak bude nejlepší.. jen se bojím táty ten pro ránu nejde daleko..

Premek_Orac
Závislačka 4084 příspěvků 15.12.17 11:48

@Claire0 Normálně bych to rodičům řekl, stěhuji se k tomu a tomu, ráda se za vámi jednou za čas zastavím, kdyby něco, jsem na telefonu…
Jen bacha, aby ses přestěhováním k partnerovi nestala závislá na něm. To pak taky nedělá dobrotu.

Kakika
Extra třída :D 14803 příspěvků 15.12.17 11:48

@Claire0 A budeš po nich chtít nějaké peníze? Nebo jsi se rozhodla se úplně postavit na vlastní nohy? Hele, stejně ti nezbyde nic jiného, než za nimi přijít a říct „Ahoj mami, ahoj tati, s přítelem jsme se domluvili, že budeme bydlet spolu. Stěhovat se budu…“. Ale popravdě, pokud to stěhování není nějaké urgentní, asi bych s tím počkala po vánocích.

Paola21
Závislačka 3384 příspěvků 15.12.17 11:49

Nechápu to posloupnost, proč jsi jim to nejdřív neřekla?

Markéta80
Hvězda diskuse 38789 příspěvků 15.12.17 11:49

@Claire0 jsi dospělá ne, prostě řekni že se stěhuješ a pro všechny to bude lepší ;)

pikola
Neúnavná pisatelka 18751 příspěvků 15.12.17 11:50