Reklama

Studentkou i s dítětem

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Tynasil
Povídálka 27 příspěvků 22.02.18 21:01
Studentkou i s dítětem

Ahoj, v říjnu 2017 jsem nastoupila na VŠ, no studentského života jsem si užívala tak 3 týdny, pak jsem zjistila, že jsem těhotná. I když to bylo a stále je nečekané, rozhodli jsme se, že mimčo si necháme. Já ale zároveň nechci přestat studovat, a proto hledám nějaké mladé holčiny, co byly nebo jsou ve stejné situaci jako já. Dá se individuální studium (o které si chci zažádat) zvládnout i s dvouměsíčním mimčem nebo byste raději volili rok přerušení a pak žádat o individual? Jen mám strach, že po roční pauze od studia se mi bude těžko bude vracet, byť jen do individuálního studia, které naše škola pro těhotné nebo dívky na rodičovské nabízí. Dálkové je pro mě možné jen v případě, že bych přestoupila na jinou fakultu, kde bych si vybrala podobný obor, jako studuji teď. To mi přijde zbytečné, vzhledem k tomu, že bych musela nejspíš znova do prvaku, i když by mi nějaké předměty nejspíše uznali. :)

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Jana206
Nadpozemská drbna 26366 příspěvků 22.02.18 21:13

Tak zacit úspěšně studovat se dá i po více letech. Pokud nechces na dálkové, tak určitě rok přerušit. Hlavne popremyslet o tom, jak budes řešit kojení v kombinaci s dochazkou do skoly a praxí, jestli jde presunout do dalsiho ročníku a tak.

Agneth
Ukecaná baba ;) 1309 příspěvků 22.02.18 21:16

No tak pro „studijní ucely“ je vzdy lepší neprerusovat. Ale ne vzdy se to da - bude hodně záležet na podpoře z rodiny a nejbližšího okolí.

chaela
Ukecaná baba ;) 1153 příspěvků 22.02.18 21:18