Reklama

Studium ve 30 letech?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

At-id-ka
Povídálka 30 příspěvků 27.01.17 11:55
Studium ve 30letech?

:mavam: Ahoj holky, chtela jsem se zeptat na nazor a zkusenosti zkusenejsich ohledne studia ve 30 letech. :think: Chtela bych se stat detskym psychologem a vubec nevim, jak mam zacit. :pocitac: Momentalne studuji na bakalare „kriminologii a psychologii“ na univerzite v Londyne. Myslite si, ze je to blbost, se vydat touhle cestou v pozdnim veku? :roll: DEKUJU :mavam:

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

malinika
Kelišová 5729 příspěvků 27.01.17 12:00

Je potřeba začít přihláškou na jednooborovou psychologii. ;)

At-id-ka
Povídálka 30 příspěvků 27.01.17 12:02

A z jednooborove psychologie se prechazi na klinickou a z klinicke na detskou? :nevim:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.01.17 12:19

@At-id-ka hlavně co myslíš tím dětským psychologem, práci v pedagogickop­sychologické poradně? V dětském domově, krizovém centru? Dětský klinický psycholog?

U dětského klinika: Nejdříve dostat se na jednooborové studium psychologie (příprava tak 1 rok), pak 5 let studia, pak5 let atestace základní a nakonec asi 3 roky atestace dětská. Takže po 15 letech bys byla hotová :lol:

Kamarádka je dětská klinická psycholožka vím to z první ruky. Plat má asi 20 tisís. Už by do toho prý znovu nešla :nevim:

Citlivé údaje (chodí sem), prosím anonym.

At-id-ka
Povídálka 30 příspěvků 27.01.17 12:25