Studuji = jsem méněcenná

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1883
25.1.19 20:00
@Anonymní píše:
Zdravím, včerejší události mě uvedly k zamyšlení na postavení studentů a mladých lidí celkově ve společnosti. Objevil se na FB článek, že studenti Karlovy univerzity napsali otevřený dopis, že prý nechtějí, aby Agrofert sponzoroval jejich ples. Četla jsem komentáře pod tím a cítila jsem se příšerně :( Tolik ponižujících a negativních komentářů jsem snad v životě neviděla.
Proč mě to tak zasáhlo? Protože celý život poslouchám, jak se nemám k ničemu vyjadřovat, jak nic nevím atd. protože jsem MLADÁ. Je mi 24. Pokud náhodou někde řeknu své názory na politiku, školství, zdravotnictví, ekonomické či právní záležitosti a neshodují se ty názory s názory ostatních lidí, tak bývá diskuze zakončena právě slovy „ty jsi ještě mladá, nic o životě nevíš, nevíš jak to chodí“. A snad ještě víc negativních komentářů slýchávám ohledně mého studia na VŠ, atd.
Setkali jste se s tím taky někdy? Jak jste to řešili?
Omlouvám se za anonym, ale nechci být spojována s profilem, jsem tu dlouho. R.

Řeknu to takhle. Do cca 25ti jsem byl naprosté hovado. A nevěděl jsem že jsem hovado.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
ludmilaadamkova
25.1.19 20:01

A nemas problem se sebehodnocenim, kdyz te rozhodi komentare lidi na facebooku pravdepodobne volicu ANO??? 8o

• Citovat
  • Upravit
15039
25.1.19 20:11
@AlphaOmega píše: Řeknu to takhle. Do cca 25ti jsem byl naprosté hovado. A nevěděl jsem že jsem hovado.
:D
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
25.1.19 20:11

Nic si z toho nedelej. Me je 30 a taky porad posloucham jak jsem jeste mlada, nic jsem nedokazala, nic nevim o zivote… pravda… jen mam sikovnou dceru, hodneho manzela s kterym jsme zvladli postavit dum a praci ktera me bavi. Lepsi byt mlada slepice nez stara krava :lol:

• Citovat
  • Upravit
7355
25.1.19 20:15
@Anonymní píše: :mrgreen: Lepsi byt mlada slepice nez stara krava :lol:
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7527
25.1.19 20:16