Tak se mi ulevilo

473
19.6.11 16:51

Tak se mi ulevilo

Ahojte holky, tak jsem dneska sdělila svým rodičům, že si prodlužuji o rok studium BC, týý jo mi se taaak ulevilo, myslela jsem, že mě přinejmenším otec- cholerik - vydědí a v pohodě, poprvé v životě na mě neřval …mi se taaaak ulevilo to si ani nedovedete představit jak…Jen teď nevím co dělat s tím, že studuji 200km od domova, a zbyly mi jen 2 zk, otec mi řekl, že si letos budu vše hradit sama- náklady na cestovné, stravu, ubytování atd jsou cca 6000 měsíčně, mám v místě studia dobrou brigádu, finančně to utáhnu, to se vůbec nebojím, ale příjde mi to zbytečné, kvůli 4 hodinám týdně platit 6000, myslela jsem, že bych bydlela doma a do školy si jen 1 týdně zajela na přednášky, a práci měla v místě bydliště, ale otec o tom nechce ani slyšet…tak nevím jak to mám vyřešit, v místě bydliště mám přítele se kterým jsem již hodně let…a být rok mimo se mi nechce.....ach jo…ale to budu řešit až v srpnu-září.....mi se taaak ulevilo.....to si nedovedete představit, posledního půl roku jsm každou noc usínala s tím, jak to našim řeknu, a už to mám zasebou…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
31594
19.6.11 17:00

Tak co třeba se sestěhovat s přítelem? :wink: Pokud jste spolu už dlouho a klape vám to, tak možná je to i dobrý další krok do společného života.
Nevím, jak to máš doma, ale pokud máš ze svého táty takový strach, tak ti možná i to finální „vylétnutí“ z hnízda dodá sebevědomí ve vztahu k němu

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
473
19.6.11 17:16