Těhotná učitelka v MŠ?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
3
25.4.22 18:18

Těhotná učitelka v MŠ?

Dobrý den,
jsem už opravdu na palici a pořád na to myslím, tak se chci zeptat tady. Jsem učitelka v mateřské školy, teď v 5.týdnu těhotenství. Minulý týden jsem byla na první kontrole, kde mi gynekoložka ihned nabídla neschopenku, kvůli rizikovému prostředí. Já si však říkám, že teď na jaře a v létě není taková nemocnost, tak mi přijde zbytečné na neschopenku chodit, jiné by to bylo v případě, kdybych těhotenství zjistila na začátku školního roku, to bych asi šla (nové děti a větší infekčnost). V práci jsem se s těhotenstvím svěřila zatím jen kolegyni, ta mi řekla, že chodila do práce co nejdéle to šlo, vlastně nikoho z MŠ neznám, kdo by zůstával doma. V pátek jdu znovu na kontrolu, když bude vše OK, chci to už takto ze začátku oznámit ředitelce, právě z tohoto důvodu, že kdyby se vyskytla nějaká nemoc - neštovice, příušnice,… :nevim: nejspíše bych zůstala doma, protože z toho mám strach, ale dokud se nic neobjeví, není to zbytečné na PN chodit? Teď budeme s dětmi pořád venku, až bude hezky a teplo a v červenci až srpnu mám dovolenou. Je tu někdo, kdo je učitelka v MŠ a normálně do práce chodil? Že pouze v případě vyskytnutí se nějaké nemoci, zůstal doma? Já tu práci miluju, takže bych ráda chodila, ale zas nechci ohrozit mimčo, jsem poprvé těhotná, ale teď se u nás nějaká hodně problémová nemoc nevyskytuje. :?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4970
25.4.22 18:29
@Barččaa píše:
Dobrý den,