Trittico - je tohle normálně?

Anonymní
22.2.21 07:08

Trittico - je tohle normálně?

Ahoj. Deset dní beru trittico. Dostala jsem ho po několikaměsíční nespavosti (spím průměrně 3 hodiny denně, někdy vůbec), a mám uz i hodne nepříjemné uzkosti.
První 3 dny jsem měla brát dávku 50mg, pak zvysit na 75.
První dva dny jsem jakž takž spala a i nálada byla výrazně lepší, pak propad, spánek i nálada ma nulu. Po navýšení opět 2 dny ok a poté šílený propad az doted. Spala jsem pul hodiny. U te vyšší dávky mám navíc problém se silnými než. účinky - hlavně závratě a halucinace, nechutenství, výpadky pameti, ale i jinak je mi hur, uzkosti jsou šíleně, k tomu deprese a rozhodně se líp necitim. Další zvyšování léku si neumím představit, protože ty NÚ jsou na hranici únosnosti. Tak se ptam-je tohle normální reakce a mám to ještě vydržet a čekat, že to zabere nebo je možné, že mi lék nesedi a ani nesedne? Máte někdo zkušenost?
Budu volat i dr, ale te se často ani celý den nedá dovolat, navic je velmi nepříjemná, bohužel je to u nás jediná možnost.
Diky!

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
16909
22.2.21 07:14

No znamená to, že ti ten lék nesedí - volej ošetřujícímu psychiatrovi - pokud ti to napsal obvoďák, tak se objednej na psychiatrii - bude potřeba hledat nějaké léky, co ti lépe sedí.

Spíš ho už neužívej.

Bohužel ne vždy trittico funguje - najít vhodnou látku ve vhodném dávkování občas trvá déle.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.2.21 07:45

Neměla jsem to, vůbec, beru ho dlouhodobě a nemám problém. Volej lékaři,

  • Citovat
  • Nahlásit
8981
22.2.21 07:46

@Ou : žádný obvoďák neexistuje ;-)

zakladatelko, Trittico vysaď a domluv se s lékařem na dalším postupu

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.2.21 07:53

Já bych to naráz nevysazovala bez porady s doktorem, to propadne ještě hloub. Zakladatelko, volej psychiatra, než to vysadíš naráz

  • Citovat
  • Nahlásit
36777
22.2.21 10:59

Vysad a volej. Na deprese to jeste zabrat nemohlo, ale halucinace bys mit opravdu nemela.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.2.21 11:35

Tak jsem byla u dr. Trittico pry vysadit ihned a misto toho mam Mirtazapin na noc a Seropram na den (s tim uz mam dobrou zkušenost z dřívějška). Mam to od obvodní po tel konzultaci na psychiatrii, kam me vezmou az za mesic. Tak snad se to do te doby trochu spravi a sedne to lip.
Ty halucinace a vypadky paměti jsou fakt děsivé :poblion:

  • Citovat
  • Nahlásit
585
22.2.21 11:50

@Pudloslava také beru tritico ale jen 1/3 spánek docela dobry. Ale navýšily mi AD už 4 týden a stále mi není dobře.. Už sem zoufalá :,(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.2.21 12:04
@mikoy píše:
@Pudloslava také beru tritico ale jen 1/3 spánek docela dobry. Ale navýšily mi AD už 4 týden a stále mi není dobře.. Už sem zoufalá :,(

ty k triticu bereš ještě jiné AD?

  • Citovat
  • Nahlásit
585
22.2.21 12:05
@Anonymní píše:
ty k triticu bereš ještě jiné AD?

Ano denní Asentru a na noc tritico, může se kombinovat

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
36777
23.2.21 07:30
@mikoy píše:
@Pudloslava také beru tritico ale jen 1/3 spánek docela dobry. Ale navýšily mi AD už 4 týden a stále mi není dobře.. Už sem zoufalá :,(

to je mi lito, objednej se na ko tak za 2 tydny, ono to trva obvykle tydnu, nez se to prpojevi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat