Tipy - co teď sázet?

182
21.3.16 14:44

Typy - co teď sazet?

Ahoj zkušené zahradnice :) máme tu první jaro v baráku se zahradou. Jsem panelakove dítě tak vůbec nevím, čím bych mohla začít zkraslovat zahradu. Máte nějaké typy, co momentálně sázet? Co vydrží a nepotřebuje extra péči? Přeci jen jsem začátečník :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

371
21.3.16 14:47

Zacni bylinkama :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
182
21.3.16 14:52

To je takovej plevel, viděla jsem u známých :) Ráda bych něco, co mě pak potěší květem :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22512
21.3.16 15:01

@brunet1 no, péči nepotřebuje cuketa, hrášek, keříkové fazole, pak bylinky. No a pak rybízy, angrešty a maliny :-) my jsme měli zahradu první rok loni.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
58857
21.3.16 15:01

@brunet1 právě jsme přesadily rajčata :mrgreen: myslela jsem, jak jich bude jen pár a ono 22 ks :mrgreen: :mrgreen: jestli vyroste vše, tak máme plný balkon.. pokud jde o květiny, neporadim, u nás frčí poživatiny ala jahody, rajčata, fazole atd.. máme toho plný balkon :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22512
21.3.16 15:02
@brunet1 píše:
To je takovej plevel, viděla jsem u známých :) Ráda bych něco, co mě pak potěší květem :)

tak to máš napsat rovnou, že chceš kytky. Tak tam neporadím

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22512
21.3.16 15:12

@martina.se jsi jak já… taky vždycky myslím, jak je tioho malo :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
58857
21.3.16 15:14
@atominnka píše:
@martina.se jsi jak já… taky vždycky myslím, jak je tioho malo :D

no teď jsme dosázeli - tedy přesazovali :think: jsem netušila, že se toho tolik chytne :cert: :mrgreen: to má kluk ještě jakés bylinky, salát a na okně vyrašený polníček.. kam to všechno dam, to netušim.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20820
21.3.16 15:18
@brunet1 píše:
To je takovej plevel, viděla jsem u známých :) Ráda bych něco, co mě pak potěší květem :)